Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Exit Omega

Na bijna 14 jaar Met veel plezier Omega te hebben gereden is ook hier het doek gevallen, vanaf donderdag verder met een andere auto, schoonzoon is automonteur en belde mij om te komen kijken naar deze wagen, ook een dikke V6 automaat met bijna 240 pk met bijna alle opties, te denken aan memory op electrische stuurwielverstelling, stoelen etc etc, iets heel anders ha ha, wel een sedan, maar is net een vliegtuig en 8 jaar jonger , zal deze week de foto's plaatsen
Blijf uiteraard wel het OOP volgen.

Gr Hugo
 

Joep

Verbannen
Zonde man! Wat is de opvolger geworden?

En waar gaat de Omega naartoe?
Wat doe je met de Irmscher grill? Daar heb ik wel interesse in.
 
De Omega is ingeruild , de opvolger toon ik donderdag op het forum, je merkt nu wel dat de Omega in techniek al 22 jaar oud is, maar tot de dag van vandaag heb ik van elke kilometer genoten, de grill is naar een broer van een maatje op werk gegaan, heb nu alleen nog een look a like embleemloze in keurige staat en pasvorm en een vauxhall grill.

Gr Hugo

Zonde wel, echter Joep net als wij zelf wordt alles ouder ha ha, hij is 14 jaar geweest, maar over altijd complimenten over zijn keurige staat gehad, nog steeds geheel schadevrij en dat moet ie nog een paar dagen blijven
 

Berry

OOP Huisleverancier
Zo is dat,tijd voor wat nieuws ,rij nu al weer een tijdje insignia en dat is al een hele vooruitgang vergeleken met mijn oude vectra gts v6 ,maar mijn omi's blijven .....zo kan ik elke dag kiezen welke auto ik pak 8)
 
Jammer, Hugo maar wel begrijpelijk. Ben benieuwd voor wat je hebt gekozen.
Ik kan ook iedere dag kiezen welke Omega ik ga rijden...
lar_2736DSCN3128.JPG

_O-
 
Bovenaan