Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Extra (persoonlijke) informatie bij postings

Sorry, ik kon het wederom niet laten... knopjes, software en hacken zijn een hobby van mij _O-

Deze keer heb ik niet zo'n hele schokkende update doorgevoerd.
Zelf vind ik het wel een prettige update :Y

Het moet jullie al opgevallen zijn...
Vanaf nu staat ook de voornaam en model Omega vermeldt bij een post/bericht.... Kijkt ------------------------------------------------------------------------------------>

Binnenkort weer wat nieuwe functionaliteiten... maar daar moeten we even geduld voor hebben want dan moet eerst mijn andere domein (MetalRush.com) overgezet zijn.
 
Dank u, heren :)

wat ik nog wél vergat te vermelden: uiteraard kan ons forum alleen de voornaam en model Omega tonen als die (naar waarheid) zijn ingevuld. Het kan niet zelf iets verzinnen o.i.d. :P
 
d:)b d:)b . Wordt het nog meer één grote Omega-familie :) . Over een tijdje dúrf je niet eens meer in een ander merk en type te gaan rijden (als je dat al zou willen).

Groet,

Walter
 
lol !!!zat er net al naar te kijken en had eigenlijk niet in de gaten dat het er voorheen niet was 7(8)7
ziet er goed uit _O- _O-
 
martijn_maja zei:
een leuke aanvulling ruud,een persoonlijk detail. d:)b d:)b HOE KAN IK dit aanpassen? gr,martijn
Via de UCP, oftewel: de User Control Panel.
Dat zit links, bovenin en heet in het Nederlands: Gebruikerspaneel.
Hieronder zit weer een tabblad 'Profiel'.

Maar je kunt ook gewoon hierop klikken...

_O-
 
Bovenaan