Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

foto

even een vraag heeft er iemand toevallig een foto van een omega station b2 zoals ik met de 17 inch lichtmetalen wielen van een executive edition zoals Niels die ook heeft en ik meen jacco als winterset, wil ze misschien kopen als we eruit komen maar wil even een beeld hierbij hebben op een station
 
Vw2+74wPijFaphIqUPNaDw==.jpg


Zoiets?<br /><br />-- 07 jan 2013 20:03 --<br /><br />Of moet het ook in jouw kleur zijn?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die had je in het draadje van onze knuffelbelg kunnen vinden.

img4551dwk.jpg


img4571v.jpg


img4626.jpg


En nog een uit het archief.

of01_0005363051.jpg


of02_0005363051.jpg


of04_0005363051.jpg
 
dank Jacco deze bedoel ik inderdaad, maar nu jullie mening [en] welke staan mooier, de mijne die er nu onder zitten of deze 6 spaaks, ik vind het moeilijk ik had het me eerlijk gezegd spannender voorgesteld, komen niet zo dik over als die ik nu heb
 
Tja, nu ga je een vraag stellen die we niet kunnen beantwoorden.
Dit is echt een hele persoonlijke smaak... Ik vind, persoonlijk, de executive mooier.
Jacco (en anderen) vinden juist die set, die jij bedoelt, mooier...
Hier valt niet over te twisten.
Veel foto's zoeken en bekijken en zelf een beslissing nemen. Dat is het enige advies dat ik je kan geven.
 
Ik vind de Excecutive mooier.
Zelf heb ik van het weekend B2 sportvelgen opgehaald bij Joep, gaat er ook wel bruut uitzien op een station:

eg6dyf.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Inderdaad wat Ruud terecht opmerkt, het is een gevalletje 'over smaak valt niet te twisten'.

Mijn persoonlijke mening: ik vind de 5 spaaks wat strakker en optisch wat groter ogen, echter doordat er weinig diepte in zit vind ik die velg vanuit sommige hoeken ook weer erg simpel. Je bent wat sneller uitgekeken als je daarin kenmerkende lijnen gaat zoeken. Om die reden heb ik destijds mijn set verkocht.

De 6-spaaks versie (ook een Executive velg trouwens) vind ik wat sjieker en tegelijk sportiever, tevens is die velg veel minder geleverd en dus kom je die niet zo veel tegen. Daarbij was dit type ook bedoeld voor de V8. *O*

Maak van de ene set je zomervelgen en de andere voor de winter? :)
 
Jacco dat is ook wat ik vond dat de mijne optisch groter lijken dan de 6 spaaks en daardoor voller in de kuip en de 6 spaaks lijken kleiner maar wel weer wat sjieker en misschien als je de auto iets zou verlagen dat het dan wel beter uitziet wat ik niet van plan ben, maar goed ieder zijn smaak maar wil gewoon weten hoe iedereen er tegenaan kijkt dus reacties zijn nog welkom
 
Bovenaan