Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Foto's van mijn witte Omega

Hier zijn dan de foto's van onze Omega die we vorige week woensdag hebben gekocht.

Deze week zal de auto nog eens goed worden gepoetst en dan zou de lak weer wat meer moeten blinken hopelijk, ook al is het geen metallic lak.
Ik moet nog op zoek naar wat dashboard delen/knopjes waar in geboord is voor de handsfree set in het verleden. Ik heb alles losgeschroefd en verwijderd maar nu zie je de gaten. Ook het "houten" paneel zou ik willen vervangen, heeft iemand er nog 1 liggen toevallig? Ook het knopje van de achterruitverwarming wil ik vervangen.

De aluminium strip aan de achterkant moet ook vervangen worden, daar hebben ze zelfs een schroef doorheen gedraaid. Zonde!


5nq1kj.jpg


351d69u.jpg


2929zlf.jpg


2qd3f39.jpg


287kpjr.jpg


dlkj14.jpg


2vdskjk.jpg


23w49w2.jpg


34njubm.jpg
 

tonboy

Verbannen
Donders, netjes hoor, mooi wit is niet lelijk. De lijnen van de auto en strippen komen wel heel mooi uit zo.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ziet er keurig uit. Informeer eens bij de dealer naar dat sierlijstje als je hem wilt vervangen, de laatste keer dat ik dat zijstukje bestelde was hij <30 euro. Wel flink wat jaren terug..

En een poetsbeurtje doet ook een witte auto veel goed. Zo heb ik met Sjors zijn witte A1 een keertje van dof naar glimmend gekregen. Enkele foto's hier en hier.

carenbar zei:
Heb die auto toevallig niet gespot hier in Maassluis vorige week

Toevallig niet. Of toevallig toch wel? :? :w
 
carenbar zei:
Heb die auto toevallig niet gespot hier in Maassluis vorige week


Toevallig toch wél !

Ik heb de auto gekocht bij Autoservice Maaspoort in jawel: Maassluis!..

Ik moest en zou een oudere auto van maximaal 2 eigenaars vinden mét cruise control, met deze zoekopdracht kwam ik uit in Maassluis.
Na de proefrit de auto meteen gekocht. Morgen de 2 elektrische stoelen repareren, wat is zo'n forum toch handig vol met nuttige informatie!

Bedankt iedereen voor de leuke reactie's, tips en andere info alvast d:)b , ik zal later zeker nog wel laten weten wat ik allemaal nodig heb. Eerst even een to-do-lijstje maken. (distributie en lambda sonde staan nu eerst bovenaan)
 

ommie b2

Heer van Stand
Mooi hoor, ook mooie foto's.... aan een bekend watertje al zit ik dan aan de andere kant daarvan :Y k weet eigenlijk niet of we van hier Smerdiek kunnen zien

Toedels Yvonne
 
ommie b2 zei:
Mooi hoor, ook mooie foto's.... aan een bekend watertje al zit ik dan aan de andere kant daarvan :Y k weet eigenlijk niet of we van hier Smerdiek kunnen zien

Toedels Yvonne


Het is wel mogelijk om vanuit Smerdiek Yerseke en Wemeldinge te kunnen zien als het helder weer is.

Kijk nog maar eens goed, misschien zie je nu wel een wit puntje _O-
 
Bovenaan