Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Geen idee of ik me voorgesteld heb

Dus daarom maar voor de zekerheid :P

Ik ben Lennart. 25 jaar oud en natuurlijk Omega liefhebber. Van mijn 25 levensjaren heb ik er 18 doorgebracht op de achterbanken van 4 verschillende Omega's.

- Omega a '87 2,0 GL
- Omega a '92 2,6 GL Diamond
- Omega B1 '98 2,0 Diamond
- Omega B2 '01 2,5TD Executive

Vooral met de '92 is mijn liefde voor auto's en de Omega begonnen. In metallic blauw en dan de BBS eronder.... Geweldige auto. Momenteel rijden we na een Signum 3,0 CDTI een Insignia.

Zelf rij ik elke dag van de week veel te veel kilometer in een Corsa B. In de zomervakantie heeft deze een kus gehad van de vangrail (lang verhaal maar niet mijn schuld) en dat heeft me aan het denken gezet. Al die km en het krappe parkeren wil ik niet met een auto die waar ik een passie voor heb (Deze Corsa is leuk maar was een noodaankoop). Er gaat dus een Omega A naast komen als klassieker om echt van te houden, te verzorgen en netjes te houden. De zoektocht is gestart en deze week er al 2 bekeken (beide niet goed genoeg). Wie weet kunnen jullie me helpen :k
 

ommie b2

Heer van Stand
Welkom Lennart en succes met de zoektocht naar de ultieme auto..... om van te houden, te verzorgen, te vertroetelen en en en en......

Toedels Yvonne
 
21994480_1269877653117250_5033178164989754290_o.jpg


En nu met foto!
 
Bovenaan