Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Genieten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Beste Omega-genieters,
Zoals enkele van jullie wel zullen weten rij ik alweer een aanzienlijke periode in een vectra gts 3.2 na jarenlang het omegagevoel te hebben gekend.En nu is het de hoogste tijd om te evalueren!Kortere afstanden ok maar langere afstanden is het wel een beetje afzien.Ik ben in de gelukkige omstandigheid af en toe in den omega van Sjors te mogen rijden en ook een ritje in zijn senator vervult mijn hart met vreugde.Ik begrijp dan ook tot de dag van vandaag niet dat Heer Adam zijn achterwiel aangedreven voiture's teruggetrokken heeft,wellicht een vlaag van verstandsverbijstering of een swarz raus(black out)?
enfin,Ik mag gelukkig af en toe nog werkelijk genieten waarmee ik maar wil zeggen dat het verschil,niet de snelheid,erg groot is,zeker wat betreft het comfort.
Ik wens dan ook alle omegarijders nog lang genieten toe in hun op maat gesneden limousine's en laat het afzien(beetje weemoedig) maar aan mij over en zal mij bij de volgende meeting weer enigszins schoorvoetend en lichtelijk verdrietig bij U allen melden.
Met vriendelijke groet,
Hans v-6

[mod]Ik ben zo vrij geweest om jouw e-mailadres even te verwijderen, Hans. Tegenwoordig zijn de SPAM-bots helaas pienter genoeg om op bepaalde manieren e-mailadressen te 'oogsten' van fora, zoals het OOP.
Mochten er mensen zijn die Hans een PB of mail willen sturen kan dat via mij of beter nog; via Sjors-V6 :)
:w Ruud[/mod]
 
Leuk om zo nog eens van iemand te vernemen hoe het is zonder Omega. Ik ben ook alweer voor de 4e keer terug bij een Omega B *O*

Al had ik gehoopt van de GTS V6 dat deze als waardige opvolger in de toekomst ooit zou kunnen worden gereden.
Niet dus -O-

Ach ja, nog een reden temeer om deze te blijven rijden 8)

Groeten,

Mark
 
Hey, Hallo, Hans,

Leuk dat je nog even je gezicht hier laat zien en jouw ervaringen komt delen.
Ik heb zelf ook nooit begrepen waarom Opel de achterwielers heeft terug getrokken. En tot op de dag van vandaag daar ook niet mee terug is gekomen.
Stiekem vind ik het wel leuk om te lezen dat je toch een klein beetje heimwee hebt naar de Omega ;)

Kom nog eens koffie drinken, in de Betuwe, Hans :Y

:w Ruud
 

Vega

Medewerker
Administrator
Hallo Hans,

Leuk dat je wat van je laat horen.
Doe the right thing en meld je aan, Ruud kan voor jouw vast nog wel een bijzondere rang verzinnen.
En jij als oude Omega rot kan ons best nog wel wat vertellen.

En anders tot de volgende meeting :f

:w
 
Hallo Hans,

Leuk weer wat van je te horen. Tsja, het is wat met die achterwielaandrijvers. En dat zo'n mooie en luxe Vectra GTS daar in bepaalde gevallen niet tegenop kan. Gelukkig kan je af en toe in één van de voitures van Sjors stappen.

Mijn vader - toch een verstokte Opel-rijder mag ik wel zeggen - heeft de stap naar een voorwielaangedreven Opel niet aangedurfd. Toen de nieuwe Omega's op waren en hij toch iets anders wilde, heeft hij zijn Omega aan mij overgedaan en kwam vervolgens in een Mercedes terecht (achterwielaangedreven, dat wel ;) ).

Af en toe rijdt hij nog wel eens in zijn vorige auto (nu de mijne dus) en hoewel ik het weggedrag een stuk sportiever heb gemaakt (lees stugger) is hij nog steeds gecharmeerd van zijn vorige auto ("rijdt eigenlijk net zo goed als een Benz"). Bedenk daarbij dan wel dat hij een nieuwe Mercedes heeft en mijn Omega van '99 is.

Ik zou zeggen; meld je aan op het OOP en kom bij een volgende meeting gewoon met de Vectra aanrijden.

Groet,

Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan