Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hallo iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,ik ben nieuw in de omega wereld
natuurlijk niet in de opel wereld, daar ben ik al eventjes

even voorstellen,
ik ben Sven en woon in eernegem (west vlaanderen) en ben van het bj 1990 :-)

ben trotse eigenaar van een Vectra A 1.7td bj 1994
en zopas van een omega b1 2.0i 16v bj 1994
met jawel 62000km op de teller!!!

ik ben garagist van beroep, dus ik kan hier en daar misschien wat wel hulp bieden
 
1nxx8k.jpg

Meer foto's volgen
 
Welkom op het forum.
Ook al ben je garagist, schaam je niet om hulp te vragen als je iets niet moest weten. We zijn er allen om elkaar te helpen. :b
 

tonboy

Verbannen
Welkom, mede b1'er !
Zo te zien komen er op dit moment weinig km's bij....
Hoop dat je er nog veel plezier van hebt. B1 zijn lijkt wel schaarser bij het OOP dan A1 en zo.
 
lowflyer zei:
Welkom op het forum.
Ook al ben je garagist, schaam je niet om hulp te vragen als je iets niet moest weten. We zijn er allen om elkaar te helpen. :b


Heb zeker al een vraagje klaar,maar zal dit dan in een andere topic doen

Is ivm de sleutel met geïntegreerde ir zender
 
tonboy zei:
Welkom, mede b1'er !
Zo te zien komen er op dit moment weinig km's bij....
Hoop dat je er nog veel plezier van hebt. B1 zijn lijkt wel schaarser bij het OOP dan A1 en zo.


Heb deze pas een weekje blinken op mijn oprit,
Eerst en vooral groot onderhoud,riem en waterpomp

En dan pas de baan op!
 

tonboy

Verbannen
opelfreak zei:
zal ik zeker doen, maar aangezien de km stand zullen ze nog wel goed zijn
Ga daar niet van uit. Immers jouw auto is bijna 20 jaar oud. En rubbers verouderen en scheuren dan.
Weet trouwens niet als je als garagist erg gesteld bent op "originele" onderdelen of gebruik je ook delen waar niet direct het Opel logo op staat?
In het laatste geval kan je bij ATP of Kfzteile24 of Mapco, zeer voordelig 2 nieuwe voor-draagarmen scoren, inclusief rubbers en fuseekogel. Tegen een fractie van wat die dingen kosten bij Opel. Dat geldt trouwens ook voor heel veel andere Opel delen.
 
tonboy zei:
opelfreak zei:
zal ik zeker doen, maar aangezien de km stand zullen ze nog wel goed zijn
Ga daar niet van uit. Immers jouw auto is bijna 20 jaar oud. En rubbers verouderen en scheuren dan.
Weet trouwens niet als je als garagist erg gesteld bent op "originele" onderdelen of gebruik je ook delen waar niet direct het Opel logo op staat?
In het laatste geval kan je bij ATP of Kfzteile24 of Mapco, zeer voordelig 2 nieuwe voor-draagarmen scoren, inclusief rubbers en fuseekogel. Tegen een fractie van wat die dingen kosten bij Opel. Dat geldt trouwens ook voor heel veel andere Opel delen.

ja,atp ken ik en ben redelijk tevreden van de kwaliteit

buiten de enorme startproblemen is de auto in hele goede staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan