Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Handleiding CCR800 gezocht

Vragen kun je hier op het forum kwijt, AJ.
Handleiding CCR800 moeten we even opscharrelen.
Tenzij iemand deze zo heeft liggen en deze mij kan toesturen. Dan plaats ik deze weer hier op ons forum :Y
 
Thx
Het gaat mij hoofdzakelijk om de aansluiting van de mute met een Nokia carkit, maar die heb ik elders op het forum al gezet. Verder is het niet zo belangrijk, behalve dat ik denk dat de radio 3x zoveel kan als ik nu weet, vandaar de vraag handleiding, of ik moet even in de auto opschrijven welke knoppen ik niet uitkom. Lukt het niet met de handleiding, vraag ik dat later wel.... toppie!
 
Die handleiding heb ik wel liggen, maar daar kan je niks over dat soort zaken vinden, alleen de bediening ! ;)
 
als t goed is heb je een stekker onder je dashboard kaste zitten waar alle in zit voor mute luidsprekers ed bij alle mv6en die ik gezien heb zat er een er is ook een interface voor te krijgen moet ik zelfs nog een van hebben maar kijk eerst of hij er bij jou ook inzit dan kan ik evt gaan zoeken kom wel eens een klus worden gezien de hoeveelheid rommel
 
A

Anonymous

Gast
Hoi Henri,

Ergens staat/stond een pagina met linkjes, kan deze pagina helaas niet meer vinden!! :X :$
Misschien heb je aan het volgende linkje wat?

<a class="postlink" href="http://www.opel-niedersachsen.de/anleitungen.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.opel-niedersachsen.de/anleitungen.html</a>
 
A

Anonymous

Gast
Jazeker,

daar had ik bovenstaande link aan de topic toegevoegd.


[edit] staat nu bij - "Opel Omega Portal Forumoverzicht ‹ De Receptie ‹ Vragen" - daar stond het voorheen niet, dacht ik!
 
Toppie! Ik heb met sint en het weer (in mijn hal 0 graden ofzo) dit weekend het klussen aan de auto ff overgeslagen. Wel weet ik nu gezien het jaar van 1 van de soortgelijke radio's op die Niedersachsen site dat er wel zeker een mute functie op de radio zit. Als het iets minder koud is krijgt het projectje een nieuwe kans tweede helft deze week. Ik ga dan ff die stekker zoeken en als ie er is hou ik mij graag aanbevolen voor die interface.
Dank voor de input allemaal.
 
@ René: klopt, die heb ik gisteren verplaatst.
Stond eerst overal bovenaan de pagina. Ik vond het wel tijd dat die link een plekje ging krijgen.
Rechts bovenin de pagina, onder die mooie Z147 Omega station, staat ook een linkje naar de zoek-pagina.
Dat werkt ook prima, kan ik zeggen ;)

@ AJ: zo te horen/lezen, gaat dat helemaal goed komen met die radio van jou :Y
 
Bovenaan