Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Handleiding demonteren deurpanelen en dashboard

Hallo mede forumleden. Al geruime tijd niet op het forum geweest maar ondrertussen wel mijn kleppendekselpakkingen vervangen inclusief de hele mikmak aan ringen en pakkingen van het inlaatspruitstuk. Sinds gisteren loopt hij in 1 keer starten als een zonnetje. Bij intreesse in fotoś zal ik graag een Topic aanmaken.
Het wordt zachtjes aan bijna tijd voor het interieur.

Hebben we een handleiding om de deurpanelen te demonteren (of is dat een stukje cake?)?
Hebben we een handleiding om het middendeel van het dashboard te demnteren (radio , airco-bediening, luchtinlaten, etc.)?

NB: Het betreft een Omega B.

Alvast dank en met vriendelijke groet,

Joost
 
En ja het is een stukje cake... gewoon voorzichtig aan beginnen goed kijken naar schroefjes en het komt vast goed
 
Hallo Clach en lowflyer, hartelijk dank voor de reportage en reacties! Nou heb ik een Omega B, is het principe van demonteren hetzelfde?

Dank!
 
Jou radio is anders dan die uit het voorbeeld van Gerard... maar het principe is hetzelfde.. Eerst radio eruit... wat knopjes eruit schroefjes zoeken en de bekabeling losmaken van het paneeltje. Echter dit zijn ooit verrekkelingen deze moet je ooit zijwaarts schuiven en van die rare dingen
 
Via Outlook gereageerd. Rookie! 7(8)7Ok. ik denk dat ik er wel uit kom met wat geduld _O-*O* en inzicht. Nee serieus, dat moet wel lukken.
Is er trouwens een trucje om die rare gummie plastic laag (die gelukkig niet makkelijk beschadigd) van de plastic deurpanelen te krijgen? (Omega B)
Ik moet trouwens zeggen, dat buiten een paar kleine onhebbelijkheden, ik aardig verslingerd ben geraakt aan mijn 2.5 V6.
 
Bovenaan