Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Haynes werkplaatshandboek

Die is wat meer gericht op de senators en de Omega A's denk ik? Heb je niet zo veul aan. Oude motoren die niet meer in de b1's en 2's geleverd zijn enz.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ja zijn goede boeken, staat veel in.
Erg handig voor de beginnende sleutelaar.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
De "Jetzt Helfe ich mir selbst" heb ik zelf liggen.
Is een goed boek, zoals Vega zegt voor een beginnende sleutelaar, en je vind er basis Omega-info dan ook in.

Ik ben tevreden dat ik hem heb, ook al heb ik hem al 5 jaar niet meer gebruikt ofzo ...
 
allemaal leuk als je duits kan :) nadelig voor de B2 3.0 rijders die zouden de engelstalige van 94/99 moeten hebben voor de motor en die van 99/03 voor de rest want de 3.0 staat blijkbaar niet in die van 99/03
 
Ik heb hem in pdf op m'n telefoon staan. Altijd handig, en zo heb ik hem altijd bij me :).
 
"Pagina 34" ?


Wat heb ik gewonnen?
(sorry @ all, kon deze niet laten liggen... was te makkelijk om in te tikken... zal proberen weer serieus te reageren... :+ )
 

richard66

500.000+
Heb geen boek nodig
Zijn hier mensen zat die al het een en ander weten ;)

En anders ga ik gewoon naar de Dokter ;)

Gr Richard.
 
Jevv zei:
Ik heb hem in pdf op m'n telefoon staan. Altijd handig, en zo heb ik hem altijd bij me :).

Waar kan je deze in pdf vinden?<br /><br />-- 02 maart 2015 19:34 --<br /><br />
Jevv zei:
Ik heb hem in pdf op m'n telefoon staan. Altijd handig, en zo heb ik hem altijd bij me :).

Waar kan je deze in pdf vinden?
 
Bovenaan