Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Het grote Omega jaarboek topic

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het lijkt me leuk om een algemeen topic te maken met daarin van ieder lid een vermelding van Nickname met daarbij 1 leuke foto van je Omega in de staat van dat moment. Ik zal hierbij zorgen dat dit netjes bijgehouden wordt zodat alles overzichtelijk in 1 post gehouden wordt. Na een jaar doen we hetzelfde weer opnieuw. Zo ontstaat een aardig overzicht wie wat per jaar heeft uitgespookt. :)

Tevens makkelijk om na een meeting nog eens makkelijk een naam bij een auto te kunnen terugvinden.

Reacties en foto's s.v.p. hieronder posten. Dit wordt vervolgens overgenomen in de verzamelpost.
 
Tadaaaaa _O- *O*

full.jpg
 
hier mijn omi zoals ik hem heb gekocht
heb er tot op heden niks aan gedaan,alleen maar de radio uitgebouwd en wat woesel en pip achter opgehangen _O- _O-
ook achter de stoelen heb ik van die beschermers gekocht.
heb 2 dochters in de leeftyd van 5 jaar en 6 maanden
dus die schoppen nogal eens tegen de rugleuning,en dat vind ik zonde 7(8)7
vandaar de beschermers O-)
verder heb ik een lpg g3 in laten bouwen (was 120 euro per week kwijt aan brandstof |:( )

DSCF2691.jpg


gr johan
 
Voila de mijne.
Een B2 2.2 dti Executive van 2001 met 140.000 km op de teller.
Ik heb hem enkel laten chippen, voor de rest is hij volledig origineel.

mini-Afbeelding078.jpg


Dit was de vorige.
Een 2.5 td van 1995 met 260.000 km op de klok.
Die is helaas aan zijn einde gekomen enkele maanden na ik hem verkocht had aan een collega.

Voor.

mini-Eva108.jpg


Na.

042.jpg


043.jpg


047.jpg


049.jpg
 
Vectra B2 Sport velgen ! super velgen voor onder een B2 Vectra.. maar niet mijn 1e keuze onder een B1 Omega.. maar zoals je al schreef, je hebt ´m zo gekocht.
Wil je er nog eens andere velgen onder hebben ?
 
Mijn bijdrage:

2d6mcg7.png


Danny ik heb even jou plaat erin Geshopped als je dat niet wil moet jet even melden haal ik me eruit.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuke foto!

Maar als je toch gaat sjoppen, haal die windmolens er dan meteen even uit :P
 
Bovenaan