Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Het grote Omega jaarboek topic

A

Anonymous

Gast
Thnx Rene
@ Slurpy, ik ben het met je eens dat standaard dubbel din mooier staat, maar het geluid gaat mij nu even boven het optische.
Misschien later (als ik weer wat meer geld heb dus) komt er wel weel wat netters in

Grztzz
Ferry
 
solospeed zei:
Thnx Rene
@ Slurpy, ik ben het met je eens dat standaard dubbel din mooier staat, maar het geluid gaat mij nu even boven het optische.
Misschien later (als ik weer wat meer geld heb dus) komt er wel weel wat netters in

Grztzz
Ferry


Een mooie JVC of Pioneer dubbel DIN !
 
Kan nie achterblijven he.............
2iqcqpk.jpg



.........and still dreaming :z :z :z<br /><br />-- 14 jul 2011 13:21 --<br /><br />Grapje......... hier mijn omi, ready voor take-off naar vakantie adres, nieuwe achterbandjes, bougiekabels en uiteraard die executive grille die eerder thuis was als de omega _O-
14vlmb9.jpg
2dcd18y.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Hij gaat toch niet weg na de vakantie Eric??


René-MV6 zei:
Mooi auto Ferry 8)

-- 07 jul 2011 19:21 --

Mooie wagen oop-spotter :)

Rene, je bedoelt die beeldschone A2 2.6 denk ik, die is naar Sjors gegaan..
Dit is mn huidige, opa bak.. moeten nog een hele hoop mod's aan gebeuren..
140520111450.jpg


NL stikker is eraf inmiddels :P
290420111340.png



Gr Colin
 
Colinh zei:
Hij gaat toch niet weg na de vakantie Eric??

Ehhhhhhhh.........andere vraag O-)

Was niet de bedoeling hem te houden nee, maar mijn vrouw en dochter zijn er gek op, de kleine zegt steevast "gaan we met de grijze, papa", als we weg gaan. En om eerlijk te zijn, staat de omega vaker op de parking van de bloemenveiling dan mijn bejaarde fordje dus tja, ben ik de enige met een vrouw die een oogje dicht knijpt als ik onzinnig geld uitgeef aan de omega _O-
 

Colinh

Donateur 2023
deMOER zei:
Colinh zei:
Hij gaat toch niet weg na de vakantie Eric??

Ehhhhhhhh.........andere vraag O-)

Was niet de bedoeling hem te houden nee, maar mijn vrouw en dochter zijn er gek op, de kleine zegt steevast "gaan we met de grijze, papa", als we weg gaan. En om eerlijk te zijn, staat de omega vaker op de parking van de bloemenveiling dan mijn bejaarde fordje dus tja, ben ik de enige met een vrouw die een oogje dicht knijpt als ik onzinnig geld uitgeef aan de omega _O-

Nou mijn vriendin is er ook aardig aan verkocht, dat de koppeling nu vervangen moest worden vond ze wat minder, maarja dat is niet anders.
Ze kan er ook nog steeds boos om worden dat ik de A2 2.6 heb verkocht, dus dat is ook gunstig ^) :P



Gr Colin
 

Joep

Verbannen
Leuk topic!

Hier een foto toen ik m net had gekocht:
p1012577.jpg


Hier een foto waarbij ik aan andere grill (deze staat te koop!) en een motorkap logo (heb spijt dat ik die erop heb gezet!) heb gemonteerd...Ook heb ik daar B2 executive velgen eronder gezet:
p1012522g.jpg


Hier weer een grill verandering...:
imgp2176f.jpg


En hier heb ik de orginele velgen terug gezet omdat ik die toch wat mooier vind staan. De Executive velgen vind ik prachtig onder een B2, maar onder een B2 staat het simpelweg een stuk minder. Ook heb ik de banden voorzien van wit aangezette letters, iets wat ik wel stoer vind:P :
imgp2190v.jpg

Zo staat de Omega er op dit moment bij. Ik wil nog een mooie Irmscher grill plaatsen, of een Cecotto bumper die ik op het oog heb. Maar ik moet nog even zien hoe en wat.

Sorry voor de links trouwens, ik weet nog niet goed hoe het werkt om een afbeelding te plaatsen die gelijk zichtbaar is...
 

Colinh

Donateur 2023
Heej Joep er gaat vanalles mis met je fotos, hierbij maak ik ze ff zichtbaar d:)b

p1012577.jpg


p1012522g.jpg


imgp2176f.jpg


imgp2190v.jpg



Astu.


Gr. Colin
 
Ik neem aan dat deze topic nog levend is. Dus hier de auto in huidige staat met een kilometerstand van 194.000 (bijna 20.000 gereden). Leuke bijkomstigheid, mijn gele schatje staat er ook op.
2q8xegg.jpg
 
Goed opgemerkt, Ruud. Maar om eerlijk te bekennen was dit de recenste foto en deze is ongeveer 1 mnd oud. 3 weken gelden heeft mijn gele schatje een heerlijke poetsbuurt gehad en ziet er nu weer een stuk frisser uit.
 
Ik weet niet of er een topic "mijn eerste omega" maar ik vond nog een foto van mijn eerste "zeer gewone" omega uit '94 die ervoor gezorgd heeft dat ik nu weer een omega gekozen heb. Hierin vanaf 2002 ongeveer 4 jaar gereden ;w
hwwkus.jpg


En dit hieronder mijn omega van nu:

2d10yc.jpg


Groet, hardy.
 

clach

Donateur 2023
Onze Omega 3.0i V6 MV6 toen we hem kochten......! (zomer 2015)

rumfmd.jpg


Wat renovatie -werkzaamheden.....
33z9yx0.jpg


De koplamp glazen gespoten en voorzien van nieuwe O.O.P stelnokken en U.S modules ingebouwd.....
5nityt.jpg


De V6 MV6 geheel overgespoten..... (meivakantie 2016)
2n718w2.jpg


Motorkap 'kaal' maken.....
2e4arsn.jpg


Met als resultaat.....
2603b5d.jpg


.....
2148l85.jpg


.....
sdo07l.jpg


Volledige kop -revisie (zomer 2016)
2dvid0y.jpg


En zo rijden we dan rond, foto genomen herfst 2016.....
r88mbp.jpg

Voor volledig verslag en foto's https://www.opelomegaportal.nl/forum/index.php?forums/de-workshop-van-clach.172/

De Clach(jes) :w
 
Bovenaan