Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Het winterplaatjes topic 2010-2011-2012

B-Buster

Medewerker
Administrator
Post hier al je foto's van je koukleumende Omega.

SDC10529modded-1-1.jpg


SDC10536modded.jpg


SDC10534modded.jpg
 
Winter plaatjes

Het leek mij wel leuk het draadje wat collega Jacco eens gestart is ook hier op te gooien :)

Zijn er al Omega rijders welke een winters portret kunnen posten van hun Omega ? ik (nog) niet, maar zodra er een dik pak ligt zal ik de garage deur open zetten en een foto maken _O-




Groetjes,
Sjors
 
Re: Winter plaatjes

jaja hier staan ze helaas al bedekt met een wit laagje, maar het is nu wel te donker om een foto te maken, zal eens een poging wagen.
 
Re: Winter plaatjes

Daar heeft Jacco wel gelijk in. De AV niet gelezen, Sjors?? :D :+


[mod]Zo, ook even de onderwerpen samengevoegd :)[/mod]
 
Re: Het winterplaatjes topic

Een ander (minder) leuk winterplaatje -O-

33x7o8w.jpg


Ik ben maar thuis gaan werken...
Voor diegene die tóch naar de zaak moesten, hoop ik dat allen zonder kleerscheuren aangekomen zijn.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Ik ga altijd met de trein, vandaag met 2 uur vertraging toch nog op het werk aangekomen })
Had eigenlijk ook maar gelijk moeten omkeren en weer naar huis moeten gaan.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Het bekende snotteren en hoofdpijn. Valt wel mee. Vanmorgen voelde het gewoon kudt, dus maar besloten mezelf niet in de witte wereld te storten. :P

Dus maar ff 2 dagen uitrusten. Morgen was ik toch al vrij.
 
Re: Het winterplaatjes topic

Beterschap Jacco !!





Wat een heerlijke dag, van mij mag het iedere dag wel zo sneeuwen, ik ben nog nooit zo snel op mijn werk gekomen, en de terug reis naar huis vanmiddag is ook nog nooit zo snel gegaan !! ja in het weekend of 's nachts, ik draaide vanmiddag om 17:10 bij Houten de 27 op en kon er bij Soesterberg (A28) zo weer af, was om 17:46 thuis ! op de 27 netjes 100 gereden en eenmaal op de 28 lekker met 130 doorgekacheld, snap er niks van eigenlijk.. :? want ze zitten de hele dag al files aan te kondigen en drukke avond spits bij o.a. Utrecht en een record file dag.. nou ik heb heb i.i.g. nergens last van gehad :Y)



Even een paar mooie winter plaatjes _O-




Vanochtend:



.jpg






Brrrr de kou in :/





16jljr9.jpg



2djowgl.jpg



f371ig.jpg




Een verlaten A28 vanochtend om 08:10




24zhtz6.jpg




73orup.jpg





Uitgestorven 27 8)7






xprmvn.jpg








Groetjes,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic

Thnx kerel, gaat goedkomen. :)

Leuke foto's, nog steeds herkenbaar ondanks de sneeuw.

Mooi dat je geen last hebt gehad van het winterweer. Dat was voor mij, als ik weg was gegaan, wel anders geweest...
 
Re: Het winterplaatjes topic

jacco beterschap kerel.

sjors schoan ploatjes. hoefde de camera gister al niet meer te pakken, was al niks meer van da witte spul over. dus hier geen witte omega's gelukkig.
 
Re: Het winterplaatjes topic

Vanmorgen mijn Omi maar eens uitgegraven... }:)
w2loya.jpg


b4jm8l.jpg


En na een ritje richting de randstad, zag ze er vervolgens zo uit :X
15ehklc.jpg
 
Re: Het winterplaatjes topic

Wassen?
Voel jij je wel lekker (Oh nee, dat was ook de reden waarom je thuis zit, hè :P)

Dan kan ik overmorgen met de snijbrander aan de gang om hem open te krijgen...
 
Bovenaan