Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Het winterplaatjes topic 2010-2011-2012

Maurice

OOP Chef de cuisine
Re: Het winterplaatjes topic

2eujwo2.jpg
mhvoes.jpg
2urtm6u.jpg



Zwitseland ??? Oostenrijk ??? Schwarzwald ???

Nee, gewoon Heerlen !!!

P.S. Heb mijn omega nog niet gevonden !!!
 
Re: Het winterplaatjes topic

He Maurice

Leuke winter plaatsjes. Ik moet aankomende maandag naar Heerlen voor mijn werk. (beveiliging systeem aanleggen bij een Avia benzine station)

Geloof dat het flink bikkelen word om daar te komen.

Ziet er wel erg mooi uit!

Je ommie al gevonden?

Groet

Martijn
 
Re: Het winterplaatjes topic

maurice zei:
2eujwo2.jpg
mhvoes.jpg
2urtm6u.jpg



Zwitseland ??? Oostenrijk ??? Schwarzwald ???

Nee, gewoon Heerlen !!!

P.S. Heb mijn omega nog niet gevonden !!!



Ha ! prachtig !! ik moest afgelopen vrijdag voor mijn werk naar Weert.. dat is gewoon niet doorgegaan vanwege het weer ! de A2 bij Eindhoven was gewoon dicht, alleen de parallel banen waren open en er stond dik veel file :/ nu was ik wel naar Gilze, Oisterwijk en Waalwijk.. donders daar lag ook echt kei veel van die zooi, maar dat was met een A6 3.2 V6 automaat Quattro niet zo'n probleem B) terug met een Laguna 2.0T wel ! veel vermogen op de voorwielen ZONDER winterbanden...

Met mijn eigen dikke A Omega 2.6 met winterbanden kom ik ook overal, ploeg overal doorheen O-)



Moest wel eerst de uitrit sneeuw vrij maken ! kreeg de garage deuren niet eens open _O- en dat heb ik gedaan met de enige échte originele Omega sneeuwruimer ! 7(8)7




15mjm75.jpg






GTS V6 onder de sneeuw:





u4sag.jpg






Groetss,

Sjors
 

yoyo

The UK brothers
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

@sjors,

Je zegt "ik kreeg de garagedeuren niet open" maar als het goed is heeft een garage toch een dak?
Ik kijk hier naar binnen en zie daar net zoveel liggen als buiten!

(en uiteraard kan ik niet om een hoekje kijken dus daar zal het dak wel zijn, anders snap ik het nie hahaha)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

yoyo zei:
@sjors,

Je zegt "ik kreeg de garagedeuren niet open" maar als het goed is heeft een garage toch een dak?

Wat dacht je van openslaande deuren, Aart. :P
 
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

yoyo zei:
@sjors,

Je zegt "ik kreeg de garagedeuren niet open" maar als het goed is heeft een garage toch een dak?
Ik kijk hier naar binnen en zie daar net zoveel liggen als buiten!

(en uiteraard kan ik niet om een hoekje kijken dus daar zal het dak wel zijn, anders snap ik het nie hahaha)


Klopt, daarnaast is het gewoon dicht ;) het loopt daar achter nog helemaal door.


B-Buster zei:
yoyo zei:
@sjors,

Je zegt "ik kreeg de garagedeuren niet open" maar als het goed is heeft een garage toch een dak?

Wat dacht je van openslaande deuren, Aart. :P


*O*
 

yoyo

The UK brothers
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

Sjors-V6 zei:
yoyo zei:
@sjors,

Je zegt "ik kreeg de garagedeuren niet open" maar als het goed is heeft een garage toch een dak?
Ik kijk hier naar binnen en zie daar net zoveel liggen als buiten!

(en uiteraard kan ik niet om een hoekje kijken dus daar zal het dak wel zijn, anders snap ik het nie hahaha)


Klopt, daarnaast is het gewoon dicht ;) het loopt daar achter nog helemaal door.


B-Buster zei:
yoyo zei:
@sjors,

Je zegt "ik kreeg de garagedeuren niet open" maar als het goed is heeft een garage toch een dak?

Wat dacht je van openslaande deuren, Aart. :P


*O*

Ik ben niet helemaal achterlijk hoor!
Ik neem aan dat als je sneeuw voor je deuren weg aan het halen ben dat je dan idd openslaande deuren heb.
Daar hoef je niet voor geleerd te hebben.
(en ik neem aan dat de garage achter de OPENSLAANDE deuren zal zijn _O- _O- )

Maar op de foto waar Sjors aan sneeuwschuiven is met zijn "Omega schuiver" kijk ik naar binnen en zie dan
ook een lading sneeuw liggen ......Snappie??????? :w :w :w :w
 
Re: Het winterplaatjes topic

Martijn Stakenburg zei:
He Maurice

Leuke winter plaatsjes. Ik moet aankomende maandag naar Heerlen voor mijn werk. (beveiliging systeem aanleggen bij een Avia benzine station)

Geloof dat het flink bikkelen word om daar te komen.

Ziet er wel erg mooi uit!

Je ommie al gevonden?

Groet

Martijn

Kun je een bakkie komen doen martijn. Deur staat altijd open voor omega rijders.

Gr Jack
 
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

yoyo zei:
Ik ben niet helemaal achterlijk hoor!
Ik neem aan dat als je sneeuw voor je deuren weg aan het halen ben dat je dan idd openslaande deuren heb.
Daar hoef je niet voor geleerd te hebben.
(en ik neem aan dat de garage achter de OPENSLAANDE deuren zal zijn _O- _O- )

Maar op de foto waar Sjors aan sneeuwschuiven is met zijn "Omega schuiver" kijk ik naar binnen en zie dan
ook een lading sneeuw liggen ......Snappie??????? :w :w :w :w



Ik snap je Aart ;) Back On topic please d:)b
 
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

goede vriend vandag op bezoek gehad ....en het was ook nog iets sneuw op de weg

5956586.jpg


maar moet wel zeggen dat de meeste sneuw al weer weg is .....gelukkig


groetjes
 
Re: Het winterplaatjes topic

jack-omegax3.0xe zei:
Martijn Stakenburg zei:
He Maurice

Leuke winter plaatsjes. Ik moet aankomende maandag naar Heerlen voor mijn werk. (beveiliging systeem aanleggen bij een Avia benzine station)

Geloof dat het flink bikkelen word om daar te komen.

Ziet er wel erg mooi uit!

Je ommie al gevonden?

Groet

Martijn

Kun je een bakkie komen doen martijn. Deur staat altijd open voor omega rijders.

Gr Jack





Ja ik zat er vanmorgen nog aan te denken Jack. Echter vrij druk op het werk.

Zit morgen (dinsdag) weer in Heerlen op de Cramer bij de Avia station. morgen een relaxt dagje hoop ik

Bedankt voor het aanbod.

Groet,

Martijn
 
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

Omdat ik de MV6 op de brug moest zetten ivm. het demonteren van de niveau regeling
heb ik mijn grote liefde even buiten moeten zetten...

Hier toen gelijk maar een mooi winterplaatje van gemaakt _/-\o_

IMG_4502.jpg


Groetjes,

Niels
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

Schit-ter-en-de limo. _/-\o_

Wat een geweldige auto, met een geweldige kleur, in een geweldige staat is het toch ook. Ik begin steeds meer voor de oudjes van Opel te voelen, als je dan deze weer zo mooi in die sneeuw ziet staan. Wauw.
 
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

Geweldig Niels !! leuk dat je die foto gepost hebt !! die kon je niet onthouden d:)b d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

Ziet er weer mooi uit Niels!! d:)b

Deze dilplomat (of was het een admiral?) is toch een 8 cilinder?

Een vader van een schoolvriendje had een Admiral en daar stond ik altijd naar te kijken (wat een hele mooie Opels zijn dat toch)
 
Re: Het winterplaatjes topic 2010-2011

Is een Diplomat met idd zoals Jacco al zegt een kei mega dikke über vette 8 Cylinder *;

Mag mezelf gelukkig prezen dat ik een aantal keren met die wagen te hebben mogen rijden _/-\o_ _/-\o_

--OFF Topic --


Niels en ik hebben dit filmpje samen eens gemaakt:



Zet je geluid aan !


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XDl9E7CSBXI[/youtube]






-- Off Topic --
 
Bovenaan