Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hevig vibreren vanaf 135 km/h

Ik heb een eigenaardig iets. Vanaf 135 km/h begint de hele auto te vibreren en dan alleen bij accelereren, laat ik het gas los is het weg. Wielen zijn vorige week opnieuw geballanceerd. Tot 130 km/h is er niks aan de hand :? :?
 
Nee, nog niet. Wielen zijn goed gebalanceerd nu maar het trillen blijft, bij de laatste onderhoudsbeurt heb ik de spoorstangen en pitmanarmen nagekeken. die bij de bijrijderskant vertoont speling. Ik vermoed dat dat de boosdoener is en ik verdenk het cardanlager.
 
Voor mijn gevoel komt het ook ergens midden of ergens achter vandaan. Begint nu ook als hij een tijdje heeft stilgestaan totdat de boel een beetje warm gedraaid is en dan neemt het langzaam af totdat ik boven de 130/135 uitkom en dan begint het weer.
 
Sinds een paar weken een andere bak eronder en het vibreren is voorbij, Afgelopen vrijdag zonder trillen tot de 180 gekeuteld, toen was de afrit er alweer O-)
 
Bovenaan