Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hij is er, de DAP500!

Vanmiddag binnengekomen, dit is nog maar het begin natuurlijk. Er moeten nog diverse pads en polijstmiddelen enz. Aangeschaft worden maar dit is al een leuk startsetje.
9895191E-5C77-44E3-901E-B9C4FB669FFD_zpsjyg2g7go.jpg

Laat die lente maar komen!

Gr. Paul
 

Joep

Verbannen
Gaaf Paul, ik binnenkort ook maar eens zoiets aanschaffen. Bijzonder om me in de wintermaanden in te verdiepen. :Y

Je dikke station blijft zo wel lekker lang mooi. d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hey, bij die afzender heb ik vanavond een aantal OOP'ers gezien. _O-

Leuk dat je er nu ook een hebt. Als je oranje en witte pads hebt dan vormen die samen met de zwarte die ik zie een mooie set voor je Omega lak.

Dan nog het apparaat op de juiste manier hanteren en je hebt alles om hem mooi te houden. d:)b
 
Marcel3.2 zei:
Mooi spul! Kijkt er nog iemand over je schouder mee of heb je er al ervaring mee?
Ik heb bij Janneman voor het eerst ermee gewerkt. En bij Barry heb ik ook het 1 en ander gezien. Even afwachten of er nog een cursus komt bij carclean, maar op zich kun je weinig fout ermee doen.

B-Buster zei:
Hey, bij die afzender heb ik vanavond een aantal OOP'ers gezien. _O-

Leuk dat je er nu ook een hebt. Als je oranje en witte pads hebt dan vormen die samen met de zwarte die ik zie een mooie set voor je Omega lak.

Dan nog het apparaat op de juiste manier hanteren en je hebt alles om hem mooi te houden. d:)b
O echt? Lekker druk daar dan, als ik er kom ben ik meestal de enige :-). Ik moet inderdaad nog een oranje hebben, maar moet ik ook nog de grove SSR3 tegenhanger van monello hebben?
En de groene heb ik ook Jacco maar die kan ik na de oranje gebruiken als ik me goed heb ingelezen(?) op het pdf'je van Ruud.

Gr. Paul
 
Bovenaan