Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hoe jezelf opsluiten in een omega

Bij deze mag iedereen even lachen,

Ik had dus het probleem dat ik bij een bepaalde station de deuren niet meer open kreeg. Slot zit vast en de batterij is dood dus de cv werkt ook niet. Ik dacht, kruip er even via het koffer in wat gelukkig nog open ging. Wat gebeurt er, natuurlijk koffer valt dicht en de deuren willen langs binnen ook niet open. Bij gevolg, zit ik hier in de auto even op een vriend te wachten die de batterij lader moet komen aanhangen zodat de cv terug werkt en ik kan uitstappen. _O-
 
Wahahaaaa, klassieke misser vriend :Y :Y

Daar had ik toch wel even een foto van gemaakt vooraleer ik je zou verlossen _O-
 

ommie b2

Heer van Stand
Ach Yves, je zat droog en ook uit de wind, wat wil je nog meer? Je kunt jezelf op slechtere plekken insluiten;). Maar, eerlijk is eerlijk, het had een actie van mij kunnen zijn;)

Toedels Yvonne
 

Vega

Medewerker
Administrator
Had een Belgenmop kunnen zijn. :b _O-
Ondanks dat de accu dood is en de deuren op safelock staan kan je gewoon met de sleutel de bestuurdersdeur open maken. :f

:w
 

Berry

OOP Huisleverancier
Vega zei:
Had een Belgenmop kunnen zijn. :b _O-
Ondanks dat de accu dood is en de deuren op safelock staan kan je gewoon met de sleutel de bestuurdersdeur open maken. :f

:w
Moet het slot wel werken ...en dat doet ie niet |:(
 
rtvankampen zei:
Ha, moedig om te vertellen Yves, was je alleen in de auto of had je een Duveltje bij je??

Gr Rob vK

Alleen |:( en gelukkig heeft het maar 15 min geduurd en was mijn maat al ter plaatse, toen wel degelijk even een Duveltje gaan drinken d:)b
 
Berry zei:
Vega zei:
Had een Belgenmop kunnen zijn. :b _O-
Ondanks dat de accu dood is en de deuren op safelock staan kan je gewoon met de sleutel de bestuurdersdeur open maken. :f

:w
Moet het slot wel werken ...en dat doet ie niet |:(

Klopt, het slot van de deur werkte niet meer. Anders was ik er niet langs het koffer ingekropen. 8)7
Zeker niet aangezien de auto zogoed als met de trekhaak tegen de muur geparkeerd staat.
 
Toch niet, langs buiten sleutel insteken en niet open willen. Wd40 ingespoten, contactspray, ... werkte allemaal niet. Indien hij niet snel gesloopt of verkocht word ga ik hem is open maken en kijken of ik iets aan de cilinder kan doen.
 

Vega

Medewerker
Administrator
lowflyer zei:
Toch niet, langs buiten sleutel insteken en niet open willen.

Je moet veel kracht zetten, tegen het afbreken van de sleutel aan.
Maar het kan zijn dat er echt iets kapot is in het slot, dan heb je vette pech. :S
 
En dat gaat het probleem zijn want het is door meerdere personen geprobeerd de laatste 2 dagen. Daarom ook dat ik bij mijn groene de baterij lader of startkabels kan aanhangen zonder de kap te moeten opendoen 8)
 
Vega zei:
Je moet veel kracht zetten, tegen het afbreken van de sleutel aan.

Ik had dit vorige week ook: motortje bestuurderszijde deed het niet meer, maar met de sleutel ging het nog best. Totdat die ook niets meer deed. Met heel veel kracht ging hij uiteindelijk toch open, er klonk ook een harde knak en ik dacht dat het over was. Je denkt inderdaad dat je sleutel breekt, maar hij ging open en nu doet de sleutel het weer normaal (het motortje nog niet).
 

Vega

Medewerker
Administrator
Martijn zei:
Met heel veel kracht ging hij uiteindelijk toch open, er klonk ook een harde knak en ik dacht dat het over was. Je denkt inderdaad dat je sleutel breekt

Klopt inderdaad.
 

yoyo

The UK brothers
_O- _O- _O- en lachen doe ik zeker, had ik dit maar op een filmpje gezien,....echt zo'n mr Bean gedoe! geweldig!
 
Bovenaan