Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hoe upload ik foto's??

Ik heb dit geprobeerd en het leek goed te gaan, maar die foto staat niet bij mijn info zeg maar. Wat kan er fout zijn, foto te groot??? 150x100 pix gedaan.
Pls help.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als je via je profiel upload dan krijg je een foutmelding te zien als hij te groot is (zowel in pixels als kb's)

Wil je via de TinyPic uploaden dan kan dat ook, alleen moet je dan nog even het linkje dat je daarna krijgt bij je profiel / avatar invullen.
 
AJ, probeer je een foto te uploaden of een avatar te plaatsen ?
Een avatar mag maar 19kb groot zijn.
Dat is expres gedaan om het forum lekker snel te houden.
Als die namelijk te groot worden (qua bestandsgrootte) dan wordt het forum bagger-traag.
Een foto mag wel groter zijn. Het zowel TinyPic als ons forum 'schaalt' de foto's, dus dat doet ie automagisch en hoef je geen rekening mee te houden.
 
Ik zal eens kijken hoe groot de foto in kb's is, ik had deze 3mb grote foto al verkleindmaar ik zie 'm dus niet verschijnen. Ik ga eind van de week ff kijken hoe en wat. Bedankt zover....
 
Anders mail je hem maar naar mij (gebruik daar voor de icoontjes onder mijn avatar).
Dan pas ik hem wel aan voor je.
Gaat het hier om een avatar bij jouw naam ?
Of om een foto ergens in een post op het forum ?
 
Bovenaan