Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hoge banden slijtage voorzijde

En vraag ff oftie de camber af kan stellen. Had ik tot voor ik in Tiel geweest was ook nog geen een bandenboer zien doen (en ik had er al een aantal gehad hoor)
 
Na overleg met de uitlijner die het niet helemaal goed had gedaan wil ie mij kosteloos helpen om het probleem te verhelpen. Dus ik ben op zijn aanbod ingegaan en heeft inmiddels het e.e.a. veranderd aan de sporing en het probleem lijkt weg te zijn want de kammen die erop zaten zijn nagenoeg weg. natuurlijk even afwachten of ook niet de camber nog extra afstelling nodig heeft i.v.m. met recht afslijten.
 
Er zit eindelijk een eind aan dit verhaal Ik heb in de tussentijd toch ook maar de draagarm rubbers vernieuwd(achterste) van de voorste draagarm omdat het hier werd genoemd als mogelijke oorzaak van het probleem. Ook schoot het weer lekker op met de voorbanden dus die waren ook alweer aan vervanging toe.
Nadat ik die rubbers heb vervangen en de voorbanden een gebruikt setje op heb gezet (i.v.m de hoge slijtage) heb ik weer diverse pogingen gedaan bij diezelfde uitlijner om hem goed te krijgen maar deze kreeg hem niet goed ik moest er maar mee leven werd er gezegd.
Dus ben ik naar weer naar een andere uitlijner gegaan Jan Steverink in Apeldoorn. Daar kwamen we achter dat de vorige uitlijner er toch een beetje een zooitje van gemaakt heeft om lang verhaal kort te maken.
Nu is hij juist afsteld en rijd weer als nieuw.


Iedereen bedankt voor het meedenken
 
Bovenaan