Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

hoi iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, jaartje of 20 geleden kwam ik een keer bij de praxis vandaan en had toen net mijn eerste auto'tje. Een grijze Golf 2, heel toevallig stond er 2 parkeerplaatsen eerder ook 1 geparkeerd wat ik dus niet gezien had. Ik kom buiten, wandel naar "mijn" auto en krijg de deur niet open, ben daar ongeveer een halfuur aan het kloten geweest om dat kreng open te krijgen. Daarna zag ik pas aan de radio dat het niet de mijne was |:( |:(
 
PieterK zei:
Nou, jaartje of 20 geleden kwam ik een keer bij de praxis vandaan en had toen net mijn eerste auto'tje. Een grijze Golf 2, heel toevallig stond er 2 parkeerplaatsen eerder ook 1 geparkeerd wat ik dus niet gezien had. Ik kom buiten, wandel naar "mijn" auto en krijg de deur niet open, ben daar ongeveer een halfuur aan het kloten geweest om dat kreng open te krijgen. Daarna zag ik pas aan de radio dat het niet de mijne was |:( |:(
_O-
 
kan erger: hier in wijk rijdt 1 iemand in 2 compleet identieke alfa's. zelfs de kentekens zijn nagenoeg identiek. de een eindigt op 22. de ander op 23. das t enige verschil.
 
Ja dat deze persoon zich van auto gaat kunnen vergissen is wel logischer. Maar heeft wel van beide de juiste sleutel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan