Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Hydronic

Hallo
mijn bijverwarming {hydronic] werkt niet bij 3,5 graad temperatuur er gebeurt helemaal niets heeft iemand hier ervaring mee,
zo ver ik begrepen heb moet hij bij een temperatuur onder de 5 graden en een watertemperatuur onder de 60 graden gewoon vanzelf aan gaan bij het rijden maar je hoort hem niet opstarten en je hoort ook geen diesel pompje .
weet iemand misschien ook waar de zekering van dat ding zit en wat het nummer is B.V.D
 
werkt de diesel pomp ook niet als de gloeipen kapot is?
de zekering zit er in en heeft spanning {f24] op de rode draad van de stekker staat ook spanning kan ik hem niet door een overbrugging handmatig opstarten om te testen
 
R

Ralph

Gast
nee, deze wordt door een storingscode aut... uitgeschakeld.
ergens staat een topic van mij om deze te reviseren incl... foto's.
Heb er diversen al gedaan.
 
oke bedankt voor de zekerheid heb ik al een nieuwe gloeibougie besteld en ik zal die topic is even opzoeken
 
ik had de topic gevonden[Eberspacher revisie/ verklaring onderdelen/ storing] maar kan daar niets openen of foto's bekijken zie ik iets over het hoofd of is daar iets afgeschermt
 
Bovenaan