Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Ik ben er ook..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik ben Wilfred, en ik heb deze week een omega 2.2i 16v stationwagen uit 2002 aangeschaft. Mijn eerste Opel.
Bij thuiskomst merk je natuurlijk gelijk wat zaken op die aandacht vragen. Verlichting werkt niet goed, waar zit de cruise control, etc. Ben nu handleiding aan het doorlezen geweest en wat me eigenlijk opviel is dat er vaak werd verwezen naar de zelfdiagnose, maar nergens staat hoe je die uitvoert.. kan iemand deze Opel-newbee uitleggen hoe ik dat doe? De rest van mijn vragen komen binenenkort ongetwijfeld in topics op de juiste plek te staan..
 
Welkom wilfred... voor zulke problemen hier even de zoekfunctie gebruiken en je zal wellicht wat wijzer geraken
 

ommie b2

Heer van Stand
Hallo Wilfred en welkom op het forum.... spannend hè, zo'n volkomen onbekende auto? Went allemaal gauw genoeg hoor. Veel rij plezier met je omega

Toedels Yvonne
 
Als ik je naam zie zou je uit Zuid Oost Limburg kunnen komen. Welkom hier en geniet van je nieuwe auto.
 
Dank jullie voor het welkom! En nee, ik kom niet uit Limburg, maar waarschijnlijk zijn mijn voorouders als Hugenoten uit Vlaanderen naar Nederland gekomen. Ik ga even zoeken naar de zelfdiagnose.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan