Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Inbouw Lpi 2.6 V6

yoyo

The UK brothers
Andrew zei:
yoyo zei:
tussen 300/330 (woon/werk)
voor mij 1x tanken per week

Aart, dan hoop ik voor jou dat je met 55 liter de bruto inhoud bedoelt, maar dan nog kom ik op pakweg 1 op 7 - 7,5. Lijkt niet echt zuinig afgesteld of heeft een automaat daar erg veel invloed op :?

Mijn Omega 2.2 handbak met LPG doet tussen 1 op 8,5 - 9. Overigens heb ik een grotere tank en sta na pakweg 700 - 720 km leeg en wederom met een brede :) aan de pomp, voor mij ook minimaal 1 en soms 2 x per week.

Andrew

Is idd een 55 ltr tank brt, dus als ik ga tanken gaat er +/- 43/44 ltr in (maar dat is wel merendeel woon werk verkeer met veel verkeerslichten dus,
en ik kom dan idd op een gemiddelde van 1 op 7,5.
Op de grote weg is dat beduidend beter toch ook 1op 8,5 - 9,0 ongeveer.

Hier een fotootje die ik ergens vandaan getoverd heb waarin je net kan zien hoe breed de tankt is.

2ezns4l.jpg


Je kan zeggen vervelend dat vaker tanken, maar ik ben het gewend en ik heb wat meer ruimte.
Zou ik lange ritten moeten rijden dan zou ik idd ook gekozen hebben voor een grotere tank, want twee keer op een dag tanken
lijkt mij toch wel vervelend.
 
Bovenaan