Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

inbouw xenon

A

Anonymous

Gast
Hallo

A.S. donderdag heb ik (onder voorbehoud van eventuele andere afspraken voor m'n werk) bij Sky-xenon.nl in Rotterdam een afspraak om 4300 K xenon set H1 van Pilot Pro Line in te laten bouwen. Set inclusief inbouwen € 250,= xenon set zelf kost € 200,=

Iemand ervaring met dit bedrijf. Ik heb voor 4300 k gekozen om dit zoveel mogelijk te laten lijken op af-fabriek xenon.

Moet ik verder nog ergens rekening mee houden?
 
Prijs lijkt me redelijk. Enkel jammer dat je dan geen automatische hoogteregeling hebt, zoals het origineel wel is(wat overigens subliem werkt).
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat heb je voortvarend aangepakt René! :D

Begin vanmiddag wist je nog niet dat je hier aan ging beginnen. Ik neem die schuld op me. _O-

Die Pilot set heb ik ook in m'n B1, alleen dan in 6000K. Prima kwaliteit, ga je veel plezier van hebben. Nette prijs zo incl. inbouw.
 

yoyo

The UK brothers
EUH......René ik heb er ook een pilot setje in zitten en daarbij heb ik toen ook nog een setje koplampsproeiers erin gezet euh (om het helemaal echt te laten lijken en vrijwel wit licht 6000k)......Vega heeft daar het grootste gedeelte van gedaan. _/-\o_ d:)b (de sproeiers)

(dat vind hij prachtig, om gaten in andermans auto te boren ;) )

En eigenlijk moet er dan ook nog een hoogteregelaar op, maar dat doe ik nog steeds lekker met het handje.
(er komen setjes genoeg voorbij op ebay, maar dan ben gemiddeld je meer kwijt als je lampskes.
 
A

Anonymous

Gast
Vanmiddag krijgt mijn vrouw een telefoontje van het bedrijf waar ik a.s. donderdag de xenon zou laten inbouwen, dat we eerst maar voorruit moeten betalen????? Waarop mijn vrouw antwoord, waarom komen jullie, na drie maal eerder contact te hebben gehad, daar nu pas mee.

Hierop was het antwoord dat zij de xenon niet op voorraad hebben. Probleem opgelost want ik heb ze net terug gebeld dat de afspraak niet meer doorgaat. Vreemde manier van handelen, dus wees gewaaarschuwd!! |:(
 

Vega

Medewerker
Administrator
tarzanen zei:
Vreemde manier van handelen, dus wees gewaaarschuwd!! |:(

Heel wazig allemaal.
Zeker een waarschuwing aan iedereen, zoek een betrouwbaarder en bekender bedrijf op, betaal NOOIT voorruit je kan gegarandeerd naar je geld fluiten.
Ander optie is zelf doen op Ebay staan dezelfde setjes maar dan veel goedkoper.
 
Vega zei:
tarzanen zei:
Vreemde manier van handelen, dus wees gewaaarschuwd!! |:(

Heel wazig allemaal.
Zeker een waarschuwing aan iedereen, zoek een betrouwbaarder en bekender bedrijf op, betaal NOOIT voorruit je kan gegarandeerd naar je geld fluiten.
Ander optie is zelf doen op Ebay staan dezelfde setjes maar dan veel goedkoper.



Als je het door je voorRuit gooit, kan ik me voorstellen dat je ernaar kan fluiten.... :w




_O-
 
A

Anonymous

Gast
Vingervlugheid moet je maar denken, zag het net ook in mijn berichtje staan!! _O- _O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Beetje jammer, maar groot gelijk dat jullie daar niet op in gegaan zijn René.

Dan zou ik ook gewoon zelf een setje kopen. Kom je er zelf niet uit dan zitten er in jou regio ongetwijfeld leden die je wel even een handje kunnen helpen bij de inbouw. :)
 
Op deze onzin zou ik ook niet ingegaan zijn. Gewoon eventjes verder zoeken totdat je een andere aanbieder vindt. Xenon inbouwen is trouwens het werk niet, dus wellicht dat je een garagist(of wellicht je dealer), even lief kunt aankijken voor een mooi prijsje?
 
Wat we al via de pm wisseling hadden René, mijn buurjongen heeft een setje van sky xenon gehad, iedere keer als ik 'm zag rijden was dat met één xenon lamp ! hij had er alleen maar ellende mee en de aftersale was erg slecht.. zit nu een setje origineel Hella in met DEZE lampen ;)
 
A

Anonymous

Gast
Voor de duidelijkheid, wat kan ik het best aanschaffen dan, een Philips of Pilot set 4300k. Want bovenstaande info gaat boven mij pet. Ik moet dan toch een komplete set hebben, of moet je de xenon lampen veranderen?? :?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Die Philips lampen zijn voor een originele Xenon koplamp René. Dat zijn dezelfde lampjes die ik er ook in heb zitten (Sjors heeft er nog steeds lichamelijk letsel van geloof ik).

Als je je huidige lampen wilt houden is zo'n Pilot set een goede oplossing. Natuurlijk kan er altijd een minder goed setje tussen zitten, maar ze leveren in ieder geval 2 jaar garantie en zelf ben ik erg blij met die set (in m'n andere Omega dus).

Sjors doelt op een andere aftermarket Xenon set van blijkbaar beduidend mindere kwaliteit. Dat is wat ik je vorige week al zei, je kan ook een setje van onder de 100 euro kopen maar dan moet je wel wat geluk hebben. Ik ken genoeg mindere ervaringen met Xenon setjes uit die prijsklasse. Zou zelf weer voor een Pilot setje gaan. Misschien zoiets nog eens in m'n mistlampen prikken. :P
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het beste is natuurlijk je huidige lampen vervangen door Xenon modellen.
Ik denk dat die Pilot setjes opzicht wel goed zijn.
 
A

Anonymous

Gast
ZO, gisteren en vandaag maar eens een rondje bellen voor de Pilot Xenon set, want deze zit nog steeds niet in de Omega. Inmiddels had ik een maand geleden al contact gezocht met 3 verschillende bedrijven, echter nog steeds niets van vernomen, dus dat gaat hem niet worden.
Ik ben dus op zoek naar Pilot Xenon Pro-Line Duo 3400K, met eventueel inbouw. Kijken of dat volgende week nog gaat lukken i.v.m. m'n vrije dagen.

Kun je zoiets ook in je mistlampen inbouwen? zonder dat dat afkeur APK wordt. Als je dit doet bij je stadslichten dan is het wel afkeur, toch?
 
Bovenaan