Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Interieur delen kleur / code

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Staat er ergens wat voor interieur kleur / code er in je omega zit?

Ik zou wat kunststof delen willen bestellen maar kan nergens de kleur vinden

Of kan de VOD dat zien aan de hand van het kenteken?


Grt. Hans
 
Kijk even op je sticker op de rechter B-stijl daar staat je kleurcode, bij mij staat er bijvoorbeeld XXLB.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
tarzanen zei:
Hallo Hans,

Kijk eens naar de volgende linkjes daar is nog veel info te halen over de Omega

http://www.opel-infos.de/modelle/omega_b2.html

http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/

en uiteraard bij de VOD aan de hand van het kenteken is één en ander te achterhalen.

grt
René

ben wel nieuwsgierig welke delen :)


bedankt voor de linken René d:)b

ik ga de ventilatie roosters uitrusten met licht, dit zat op mijn zwarte omega standaard en vind het wel sjiek staan

ik had nog een setje zwarte roosters met licht doorvoer liggen, maar als je de roosters langs elkaar legt dan zie je toch wel kleurverschil helaas |:(

het is hier wel op voorbereid qua bedrading alleen mis ik de lampjes inclusief houders en dan natuurlijk nu de juiste kleur voor de units

de units die er nu inzitten zijn niet uitgerust met licht doorgevende plastic strips en wieltjes........dus, dan maar overzetten van de zwarte units, helaas maar klopt niet helemaal met de maatvoering van de delen die ik over wilde zetten

de ventilator units van een B1 zijn het zelfde als van een B2 :?

het zwarte midden rooster / unit heeft het numer 90 457 230 kleurcode is 089

kan ik dan hetzelfde nummer bestellen maar dan met de juiste kleur code XXLN 091 :?

maar komt goed d:)b


grt. Hans<br /><br />-- 21 apr 2013 19:22 --<br /><br />
Janneman zei:
Kijk even op je sticker op de rechter B-stijl daar staat je kleurcode, bij mij staat er bijvoorbeeld XXLB.

bedankt janneman, _/-\o_

Gevonden kleur interieur code bij de Omega is XXLN 091 volgens de sticker d:)b


grt. Hans
 
A

Anonymous

Gast
Veel succes en plezier met de upgrade Hans. En ja, dat staat inderdaad veel mooier met verlichting. _/-\o_
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
jammer maar helaas, mij werdt bij de VOD vertelt dat deze niet tekrijgen zijn met licht doorvoer in deze interieur kleur :F

of heeft iemand anders en idee :Y


grt. Hans
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
XXLB slaat op de kleur van je bekleding, beige in dit geval. Niet op de tint van je dashboard.

Heeft Berry niet een setje voor je met lichtdoorvoer?
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
bedankt voor je reactie B-Buster

de tint van je dashboard heeft die ook een nummer?

als ik de kleur moet raden dan denk dat het beige bruinig is, maar ja dat is raden

20ptx7q.jpg


je ziet op de foto bijna geen verschil maar bij daglicht langs elkaar dan toch wel echt en van de 2.6 is ook fijner van structuur

dus in principe is elke kleur in licht doorvoer te krijgen en zat ik bij de VOD fout met de interieur kleur code?


grt. Hans
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Je vergelijkt daar een B1 met B2 paneel. Inderdaad heb je dan een verschil in structuur.

Voor de B2 heb je antraciet en bruin. Jij hebt de antraciet versie nodig.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
oké dan ga ik met deze info terug naar de VOD, kijken of we daar verder mee komen

ik zal ook berry ff pmen


grt, Hans
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
hieronder een overzicht van de kleuren die je kan kopen van bv het midden rooster, wat ik uit een link van René heb weten te halen

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/30/136/3227/33797/

11 90434595 1814594 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,BLACK,LHD (GM DRIVE TRIM CODES XXBZ,XXCB,XXCC,XXCD,XXCZ,XXDI,XXLS,XXMH) (NLS.- USE 9104516 18 14 051)

11 9104516 1814051 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,BLACK,LHD (GM DRIVE TRIM CODES XXBZ,XXCB,XXCC,XXCD,XXCZ,XXDI,XXLS,XXMH)

11 9105048 1814650 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,ANTHRACITE,LHD
11 9104046 1814445 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,GREY,LHD (GM DRIVE TRIM CODES XXCA,XXLG,XXMG) (NLS.- USE 9104517 18 14 052)

11 9104517 1814052 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,GREY,LHD (GM DRIVE TRIM CODES XXCA,XXDO,XXLG,XXMG) (NLS.- NO REPLACEMENT PART)

11 9104044 1814444 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,DARK BEIGE,LHD (GM DRIVE TRIM CODES XXCY,XXDJ,XXLB) (NLS.- USE 9104515 18 14 050)

11 9104515 1814050 HOUSING,AIR VENT,NOZZLE,CENTRE,DARK BEIGE,LHD (GM DRIVE TRIM CODES XXCY,XXDJ,XXLB)


veel info en er staat ook bij donker beige, nou begin ik toch te twijfelen want ik vind het zelf ook op donker beige lijken

en dan hebben ik het nog eens niet over licht doorvoer |:(

help......... 7(8)7


grt. Hans
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Ik ben opzoek naar:

3 st losse fittingen voor de luchtroosters van een B2

f6yhu.jpg


vandaag een mooi pakket gekregen van berry
een rechter koplamp en 3 ventilatie roosters met lichtdoorvoer, alleen is de pakketdienst wat wild met de doos omgegaan, resultaat 2 lampjes stuk

VOD kon deze bestellen maar alleen per 15st, en daar begonnen ze niet aan -O- 7(8)7 |:(

ik zou er erg mee geholpen zijn en kan dan mijn mini mod afmaken *O*

En berry bedankt voor de goede en vlotte service _/-\o_


PS

ik heb dit ook bij de "Omega-marktplaats" gevraagd (maar weet daar de uitwerking niet van)


Grt. Hans
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
B-Buster zei:
Andere VOD zoeken.

was het leven maar zo simpel, deze VOD kan kijken in alle magazijnen van opel

of bedoel je een VOD die wel bereid is om er 15 te bestellen en er 3 van wil verkopen en de rest zelf op voorraad legt?

maar anders hoor ik graag waar ik moet zijn _/-\o_

Grt. Hans
 

Vega

Medewerker
Administrator
omega_cruiser zei:
Ik ben opzoek naar:

3 st losse fittingen voor de luchtroosters van een B2

f6yhu.jpg


VOD kon deze bestellen maar alleen per 15st, en daar begonnen ze niet aan -O- 7(8)7 |:(

Bij niet alle fittingen kan je de lampjes eruit halen. Er zijn fittingen met losse lampjes en fittingen waar de lampje vast in zitten.
De losse lampjes zijn wel gewoon los te krijgen.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
klopt Peter,

het gaat mij om de flosse fittingen

en als het niet anders kan dan met lampje vast in de fitting, ben snel tevreden O-)


Grt. Hans
 
Bovenaan