Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Interieur delen kleur / code

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
hier de code van de losse fittingen, voor de geïnteresseerde

alnrex.jpg



Grt. Hans
 

Joep

Verbannen
omega_cruiser zei:
hier de code van de losse fittingen, voor de geïnteresseerde


Grt. Hans
Is dit in elke Omega in te bouwen? Daarmee bedoel ik dus, kan ik als ik die fittingen haal gelijk al inbouwen? Ligt het voorbereid?
 

Berry

OOP Huisleverancier
Zal vast niet voorbereid zijn in jouw auto 8) en je moet wel roosters hebben waar de lampjes in kunnen.....en laat ik die nu hebben d:)b
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
@Joep,

Bij mij lagen de bedradingen voorbereid dus was het plug and play

Wel roosters gekocht met licht doorvoer

Nog bedankt daarvoor berry d:)b


Grt. Hans<br /><br />-- 28 mei 2013 23:38 --<br /><br />De lampjes kan je gewoon bij een autozaak kopen

type T5
12volt
1,2 watt


Grt. Hans
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
berry zei:
Nog nog even een sfeervolle foto in het donker Hans ;)

hier wat sfeer foto's berry

beetje wazig maar het gaat om het idee :Y

vind het wel sjiek staan 8)

rooster links
261zoko.jpg


rooster midden
5vq2k9.jpg


rooster rechts
2evqc9i.jpg



ben er blij mee d:)b

dat deze verlichting niet standaard is gemonteerd op de omega, snap ik niet helemaal :? :?

Grt. Hans
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ziet er beter uit.

Opel is op enig moment gestopt dat te leveren op diverse uitvoeringen. Apart inderdaad.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Middelste roosters eruit en kijken of je daar een stekkertje voor een lampje hebt hangen. In de roosters zelf zit het niet voorbereid als je die functie mist.
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Middelste roosters eruit en kijken of je daar een stekkertje voor een lampje hebt hangen. In de roosters zelf zit het niet voorbereid als je die functie mist.
Thanks! Morgen eens een kijkje nemen. Ik kom er nog op terug. ;)
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Je kan ook links bij de lichtschakelaar de halfronde afdekplaat los trekken

Dan zie je als het goed is een draadboom van de lichtschakelaar, daar zit dan een draadboompje aan vast getaped

Zit die er niet dan is het niet voorbereid, maar je kan zelf ook nog altijd zelf draden trekken


Grt. Hans
 

Joep

Verbannen
Zo, met de interieurdelen van Berry en de lampjes en fittingen van de VOD, heb ik deze optie nu ook ingebouwd. Deze week aan de slag gegaan met als eerst het dashboardkastje eruit halen om de missende stekker te zoeken. Deze lag er gelukkig, hetzij ingetaped met nog een andere stekker. Daarna alles weer teruggebouwd en aangesloten.

9lcthz.jpg


Foto in het donker maak ik zodra het donker is.

Berry en Hans bedankt voor jullie hulp! d:)b
 
Bovenaan