Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Interval ruitenwisser

Hallo Ooper's,

Vraagje....wilde vandaag m'n oude bedieningshendeltje van de ruitenwisser vervangen daar ik niet echt tevreden ben van de automatische bediening en koos dan maar voor het instelbaardraaiwieltje (zie foto)
Maar er is echter één probleem ...er ontbreekt een stekker in m'n nieuwe omi?
Iemand een idéé waar dit moet??

Links de automatische....Rechts de oude met draaiwieltje.
 
R

Ralph

Gast
is mogelijk even geduld: "VEGA", :o

ergens staat hoe je dit moet doen, je heb wel het gele relais nodig onder de kap anders werkt het niet.
ik gaat ook even zoeken voor je.<br /><br />-- 01 feb 2013 15:17 --<br /><br />GEVONDEN ALSTUBLIEFT,

Zoek op de connector die aan het stuur zit de zwart/gele draad (pen 9) onderbreek deze en maak een verbinding naar het losse stekkertje van de hendel.
 
Ralph zei:
is mogelijk even geduld: "VEGA", :o

ergens staat hoe je dit moet doen, je heb wel het gele relais nodig onder de kap anders werkt het niet.
ik gaat ook even zoeken voor je.


Fijn..Thanks _/-\o_
 
Ik kick dit topic ff hoor.

Heb vanmiddag zo'n pookje met draaiwiel uit een sloop Omi gekannibaliseerd.

Dat was een sedan, nu wilde ik hem in mijn console duwen maar het kleine losse stekkertje is te groot. Wat moet ik uithalen om dit werkend te krijgen? (grote gele relais is wel aanwezig)
 

Andrew

600.000
Ik neem aan dat je de ruitenwisser handle bedoelt. Dat losse stekkertje is van de boardcomputer.

Oplossing: Uhh, 2 wel passende stekkertjes monteren, zou ik zeggen :+

Maar als deze handle uit een sedan komt, dan kan de achterruitenwisser van jouw station (althans, dat staat in je avatar) niet meer bediend worden. Dus deze handle is niet de juiste keuze, helaas.

Andrew
 
Bovenaan