Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

isofix

Illuminat0r

KnuffelBelg
Is er ooit een isofix bevestiging geleverd voor Omega B(2) ?

Ik dacht van niet, maar na 13jaar Omega-fahren begint een mens al eens te twijfelen...
 
In de originele B2 brochures die ik heb wordt wel opel fix getoond, voor kinderen tot 12 jaar :)

Gr Hugo
 

Vega

Medewerker
Administrator
hugo46 zei:
wordt wel opel fix getoond, voor kinderen tot 12 jaar :)

Dat klopt maar is dat compatibel met IsoFix. IsoFix is een speciaal kliksysteem wat niet standaard in de Omega aanwezig is.
Opel kennende zal dit wel weer een dure uitbreiding zijn.
 
Vega zei:
hugo46 zei:
wordt wel opel fix getoond, voor kinderen tot 12 jaar :)

Dat klopt maar is dat compatibel met IsoFix. IsoFix is een speciaal kliksysteem wat niet standaard in de Omega aanwezig is.
Opel kennende zal dit wel weer een dure uitbreiding zijn.
is/was idd een optie zowel het kliksysteem alsook de kinderzitjes zelf staat in de prijslijst van 2003 die ik als bijlage heb bij de folder destijds
 

ommie b2

Heer van Stand
Leuk Stijn, gefeliciteerd en Kaat natuurlijk ook. Dochter had isofix in de zafira, zei dat het alleen handig was voor t eerste jaar. Nu een 'gewoon' stoeltje, ziet hij wat meer;). Hoe dat vast zit? Geen idee. Zelf altijd gewoon het stoeltje los in de gordel gehad, was toch maar zo af en toe. Misschien eens informeren bij een dealer ( niet kopen natuurlijk) hoe het zit in een Omega? Misschien is die isofix wel universeel of zo....

Toedels Yvonne
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Hrb nog wat gezocht. Geen isofix. Chassis heeft niet de bevestigingen ervoor.

Opel fix is iets anders blijkbaar.
 
Bovenaan