Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

JetCars Rotterdam

Joep

Verbannen
Omdat er vele Omega's bij JetCars in Rotterdam worden aangeboden en de meeste misschien al wel bekend zijn met JetCars, was ik benieuwd wat jullie eigen, of ervaringen van anderen, zijn met JetCars Rotterdam.

Dit is mijn ervaring:

Zaterdag, 30 november richting Rotterdam gereden om familie te bezoeken en ook gelijk om te kijken naar deze Omega.

Een volledig Irmscher 3.2 op gas: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel ... ousPage=lr

Het was goed te zien dat deze Omega al een lange tijd stil had/heeft gestaan. Veel mos in de motorruimte en boompjes/takken die langs het blok omhoog kwamen, en een soort groene aanslag op de stalen en alu delen. Mee rijden ging niet want er waren geen sleutels aanwezig en de accu was dood... Wel een RVS pijp vanaf de kat, navi, bijna nieuwe banden, donkere achterlichten en natuurlijk het Irmscher pakket. Mij werd verteld van: Kom volgende week maar terug, dan zit er wel een sleutel bij. Lekker vaag. Ik vroeg waarom er nu geen sleutels bij zaten en het antwoord was kort: Daarom niet. Daar kon ik het mee doen.

Ik had die 2e Omega bij en ja, was wel benieuwd wat ze daar voor zouden geven. Ik iemand geroepen en die liep er een keer half omheen, er werd niet gekeken naar uitvoering, opties, historie of speciale bumpers etc. Tussen de 500 en 700 euro. Ik zeg 600 dus, ja zegt ie... Zeg dan gelijk 600 denk ik dan haha! Dat werd 'm dus niet.

Nee, geen fijn bedrijf lijkt me. Wat zijn jullie ervaringen? En is elke auto een slechte als ie aangeboden wordt door JetCars?

Handig topic misschien om mensen te behoeden voor een verkeerde aankoop. Wat voor auto dan ook.

Ik ben benieuwd wat voor verhalen hier nu geplaatst gaan worden. _O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
[mod]Over Jetcars zijn al vele verhalen bekend en te vinden op internet. Dit wordt dus eigenlijk vragen naar de bekende weg...

Ervaringen delen in dit deel is uiteraard toegestaan, echter s.v.p. op basis van feiten zodat het geen sensatietopic wordt.[/mod]
 
Ik ben daar 1x wezen kijken met mijn neefje, toen stonden er inderdaad een stuk of 6 Omega's. Allemaal al lang stil gestaan en veel roest, lege banden etc.

Wat me daar opviel is dat (in ieder geval dan de auto's waar wij voor gingen kijken) alles er een stuk slechter uitziet dan op de foto. Nu is dat bij elk bedrijf wel zo, maar hier was het echt extreem. Daarnaast had het merendeel van de auto's schade en waren er veel olievlekken te vinden onder de meeste auto's. En de prijzen die ze voor de auto's vroegen waren naar mijn mening veel te hoog.

En dat is mijn ervaring met JetCars. Ik hoef er in ieder geval niet meer naartoe.
 
ik ben er ook wel eens geweest. viel mij op dat er veel auto's stonden met interieur schade (stoelen eruit, dash gedemonteerd enz.)
heb er maar geen auto gekocht.
 
Volgens een kennis heb je er miskoop garantie.
Als je er een auto koopt en hij blijkt per ongeluk goed te zijn dan mag je hem ruilen, net zo lang tot je een miskoop hebt.
 

Vega

Medewerker
Administrator
@Rob Vinke Dit is een heel oud topic uit 2013, niet geheel relevant meer.
Graag even opletten of het om een recent of ee oud topic gaat.
 
Bovenaan