Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Jevv's Omega pech

Heren, ik heb droevig nieuws. Of eigenlijk juist helemaal niet haha.

Ik ga de Omega weg doen, en wel zo snel mogelijk. Ik was al een tijdje op zoek naar iets anders. Iets heel specifieks. Iets waar ik al jaren verliefd op ben maar nooit financieel mogelijk was. Maar nu is het dan eindelijk zo ver gekomen. Een waardige opvolger voor de Omega:

13217423_1095486490489444_688672513415414208_o.jpg


Een BMW e39 5-serie uit 2001, met veel opties. En eindelijk de overstap gemaakt naar een 6-cilinder. Het is namelijk een 530. Heb er vandaag al aardig wat mee mogen rijden en moet zeggen, het is een voortreffelijke auto! Wegligging, acceleratie, comfort. Alles zit gewoon goed.

Dit forum blijft natuurlijk altijd in mijn favorieten staan en ik zal absoluut mee blijven lezen.

Bij deze wil ik wel even iedereen op dit forum hartelijk bedanken voor alle hulp. Ik heb van jullie extreem veel geleerd en was zonder jullie nooit zo ver gekomen op het gebied van 'auto-hobbiën'.

Special thanks naar tonboy, zonder jou had ik al lang niet meer in die Omega gereden. Was super tof en leerzaam dat je me wilde helpen met die koppakking, toen.

Ennnn dan huishoudelijk. Ik moet van de Omega af. Nu staat ie voor de deur en dat kost geld. Laat maar weten als je ook maar iets van interesse hebt. Ik maak morgen wel even wat foto's. Ik hoef er absoluut niet veel voor, want hij moet gewoon echt zsm weg. Heb ook nog wat losse onderdelen liggen die ik wel even los in een verkoop topic ga gooien. Ook voor weinig.

J
 

Joep

Verbannen
Heel veel plezier Jeffrey met deze dikke BMW. Een begrijpelijke keuze als je er al zo lang op zit te azen. :)
 
Mooie wagen Jeffrey, is weer eens wat anders. Veel succes er mee en ik hoop dat deze minder "kwalen" heeft dan de Omega's. Waarschijnlijk andere en niet heel veel minder. Maakt niet uit, onze Dokter gaat wel eens vreemd.

Gr Rob vK
 
Dank, heren.

De e39 heeft uiteraard ook zo z'n kwalen ja. Gelukkig is er aan een deel daarvan aantoonbaar iets gedaan de laatste jaren. De rest hou ik even in de gaten. Als dit maar niet zo'n bodemloze put wordt als mijn Omega. Onderhoud is prima, hobbies zijn ook leuk, maar die Omega heeft me uiteindelijk veel te veel gekost. We gaan zien wat deze auto me gaat brengen op dat gebied :).
 
Bovenaan