tonboy zei:
En gooi dat slangetje los bij de brandstofdrukregelaar, dat help echt enorm.
Even voor de zekerheid, de brandstofdrukregelaar, dat is deze toch?
Ik had hem even losgetrokken om te kijken hoe die loopt. Merk geen verschil qua toeren etc.
Dan heb ik nog even naar m'n uitlaatspruitstuk gekeken, want ik wil toch weten waar die waardes vandaan komen. Het viel me op dat er op het hitteschild (die ik een paar maanden geleden nog goed schoon heb gemaakt) wat roet zat. Duidt dit wellicht op een lek spruitstuk/pakking?
Ook hier in het hoekje zat wat:
Als dit zo is dan zou hier best weleens die waarde vandaan kunnen komen toch? Vuile lucht eruit, misschien schone lucht aangezogen waardoor lambdasonde een schonere meting doet, en er op zijn beurt weer voor zorgt dat ie teveel benzine inspuit doordat ie die waardes doorgeeft aan de ECU? Ik probeer gewoon even hardop na te denken
.