Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

JMTuning / RVS-uitlaat.nl - Dirkshorn

Zoals al her-en-der op het forum te lezen is, heb ik mijn Irmscher links-rechts uitlaat laten fatsoeneren.
Dit heb ik bij JMTuning in Dirkshorn laten doen.
(JMTuning, C. de Vriesweg 28, 1746 CM, Dirkshorn)

Ik ben er redelijk ad-hoc naar toe gegaan. Afgelopen weekend gebeld en ik kon woensdag terecht (wel om 08:00 uur ! :Z :+ ).
Aangekomen in Dirkshorn, kreeg ik eerst een bakkie koffie aangeboden.

Vervolgens ging ie als een tornado aan de gang.
34nnlg7.jpg


rhn8uu.jpg


24109s6.jpg


vy8gaa.jpg


9qzkn4.jpg


Uiteindelijk resulteerde dit in een tijdelijke oplossing (omdat het rechter deel van de uitlaat niet gaat passen met een originele bumpert).
2ewl5df.jpg


Maar dat was, gelukkig, een tijdelijke oplossing... dat kunnen jullie hier lezen :)

Om 09:45 was de operatie klaar en kon ik weer op weg naar de Betuwe.
Al met al: een prima verzorging en een goeie kwaliteit met een vriendelijke prijs :Y
Jelmer, mocht je dit ooit lezen: bedankt d:)b
 
MetalRush zei:

Nice. Ben al langere tijd opzoek naar een bedrijf/iemand die fatsoenlijk en tegen fatsoenlijk tarief (complete) uitlaatsystemen evt. custom made in elkaar kan flanzen.

Off topic; zie ik nou een klap mechaniek o.i.d. zitten op je kentekenplaat houder ??
 
Nou Jeroen, ik kan je Jelmer van harte aanbevelen.
Hij rekent zo'n €50,- /uur en kan alles maken wat je hartje begeert :Y
Het ging mij om het RVS-verhaal. Dat is toch een aparte manier van lassen en ik heb een hoop broddel-werk gezien :N
Jelmer levert goed en mooi werk af :Y

En ja... klapmechaniek :P
Wat Jacco al zei ;)
 
Ook ik kan mij hier bij aan sluiten, het ziet er kei goed uit ! die kerel heeft goed werk geleverd d:)b



Groetss,
Sjors
 
Bovenaan