Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Kabel voor stoelverwarming???

Hallo mensen,

Ik ben op dit moment druk op zoek naar een lederen interieur met stoelverwarming voor de B2 en nu was ik vandaag in de auto naar enkele stekkers aan het zoeken in verband hiermee. Onderstaande foto's geven aan wat ik bedoel met mijn vraag.
De eerste foto is van de bijrijders kant en hier zit dus dat (niet aangesloten) gele blokje. Op foto 2 is de bestuurderskant echter hier geen extra blokje. Hoe zit dat? Moet er iets bijgetrokken worden???
Alvast dank voor de info!

P.s. Waar zijn eigenlijk al die stekkers voor?



 
Ik ben er al achter dat dat gele blokje niet aangesloten moet worden anders gaat achteraf het airbaglampje branden. Is kennelijk (volgens OOF) voor een kinderstoelsensor of zoiets dergelijks.
Maar mijn vraag blijft: Kan iemand zien of ik stoelverwarming heb voorbereid??? Anders hoef ik ook geen ander interieur namelijk.

Thnx!
 

Joep

Verbannen
Ga jij stoelverwarming gebruiken dan?
Voor het mooie is lederen bekleding altijd beter vind ik.

Bij mijn 2.2 deden de knopjes het wel maar stoelen werden niet warm. Boeide mij echt niks. Zolang de 8-voudige verstelling maar werkte.
 
Ik ben al langer aan het denken over lederen bekleding en gisteren heeft de vrouw die keus makkelijker gemaakt door de wens voor stoelverwarming uit te spreken. Zij rijdt namelijk véél vaker in de auto dan ik (veel werkkilometers en LPG) en stoelverwarming is inderdaad wel lekker in de winter. Zijn alle omega's bedraad voor verwarming, want de connectoren voor de dashboard schakelaars zitten er wel.
 
Bovenaan