Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kachel elende

heren ik heb een omega 2,2 nu heb ik het volgende probleem verwarming aan de bestuurders kant werk wel en aan de bijrijders kant niet hoe kan ik dit oplossen
 

Joep

Verbannen
De kant van de bestuurderskant nog een keer indrukken dan gaat ie aan. Of de bijrijderskant indrukken dan zou die aan moeten gaan.

Zo niet dan kan je ECC paneel kapot zijn. Die heb ik nog wel liggen eventueel.
 
de bediening werkt wel joep maar er komt gewoon geen warme lucht uit zou dit ook met het bedieningen paneel te maken hebben dan
 

Berry

OOP Huisleverancier
motortjes van de kachelkleppen zitten vast ....is zo op gelost maar hoe leg ik dat uit :S
 

Berry

OOP Huisleverancier
Bij het kachel huis ...voeten uiteinde kun je stelmotortje zien zitten zowel Links als rechts en die zitten nu klem waarschijnlijk en die moet je even gangbaar maken
Gr b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat of het pootje die in motortje zit is losgeschoten (meestal dit als de lucht maar aan 1 kant warm wordt). Dan kun je dit weer vast proberen te maken. Met de kans dat deze na verloop van tijd weer los komt.

Je ziet als je de afdekplaat onder dashboard kastje weghaalt een aantal zwarte kunststof pootjes lopen, als je er een van kunt bewegen zit die los.
 
Heeft iemand hier foto's van hoe dit uitziet?
Er is namelijk net iemand hier geweest met hetzelfde probleem.
 
Bovenaan