Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kleuren display

hallo allemaal ik heeft het volgende probleem ik cid scherm voor mijn omega volgens iemand heeft die de geest geven het volgende probleem doet zich aan het display doe het de ene keer wel en de andere keer niet soms gaat die strepen soms gaat die het doen en meeste tijd blijf die wit de een zegt draaitje lost van achter en ander opnieuw in laten lezen heeft iemand een idee of weet het bijna zeker of die de geest heeft gegeven en heeft iemand nog zoon scherm of display liggen
 
R

Ralph

Gast
deze laten reviseren in duitsland. kosten zijn 150 meen ik.
reden dat ze gaan strepen is dat de flatkabel letterlijk gebakken word door de hitte.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Strepen is het display, wit worden is de hoogspanningsaansturing.
 
Collega van mij heeft hem ook opgestuurd naar Duitsland, duurde een paar weken en hij heeft hem weer netjes in orde terug gekregen.

Gr. Paul
 
is de geen ander mogelijk om dat scherm te reaperen of gewoon een ander de erin het reviseren in apeldoorn wat op marktplaats staat vindt ik wel een beetje duur }:O
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Aan die kosten zit je helaas al snel. Via eBay kosten ze ook nog ruim 150 euro en dan is het weer afwachten hoelang die het zal uithouden.
 
Bovenaan