Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

KM/h Wheels (Ebay)

Ik had dinsdag via Ebay een set velgen besteld en meteen via Pay-Pal betaald. Ik kreeg even daarna een mailtje waar ze vroegen om het merk/type auto en mijn telefoon nummer.

Even later werd ik gebeld dat de velgen die ik had besteld alleen onder een Omega A zouden passen en dat ze wel een mailtje zouden sturen met plaatjes van andere velgen die wel geschikt zijn voor een Omega B.
Ik heb toen ondertussen Peter (Vega) gebeld met de vraag waarom dat niet zou passen.
En zoals ik dacht maakt dat dus niks uit. Terug gemailt en toen wilden ze de velgen niet op sturen omdat als ze niet zouden passen ze de kosten van NL terug naar DE te duur vonden. Ik teruggemailt dat ik de kosten dan wel zelf betaal als ze niet zouden passen, dit moest ie met z'n chef overleggen. Woensdag kreeg ik een mailtje dat het goed was alleen toen kwam eruit dat de velgen 5x112 waren ipv 110. Dus ik een keuze gemaakt uit een vorige mail en de advertentie erbij gezocht waarin stond dat ze 5x110 waren en geschikt voor een Omega B. Na nog wat gemail kwam er dus uit dat die ook 5x112 waren en dat ik er dan adapterbouten bij kreeg om het passend te krijgen op 5x110. Dit wil ik dus absoluut niet dus weer gemailt dat ie maar de velgen moet laten zien die wel origineel 5x110 zijn. Kreeg de keus uit 2 velgen waarvan ik een keuze heb gemaakt.

Omdat die velgen goedkoper waren moest ik wel opnieuw geld over maken en het andere geld werd dan teruggestort. Woensdagavond geld overgemaakt, mailtje gestuurd. En s'avonds had ik al een mailtje van Pay-Pal dat het geld teruggestort word en donderdag een mail van E-bay dat de bestelling geannuleerd is.

En vrijdag zag ik dat de velgen al binnen waren gekomen op de zaak :).

Al om al een beetje een dubbel verhaal, alles is goed afgehandeld goede service en terugkoppeling. Alleen kloppen de advertenties niet helemaal.

Conclusie: je kan gerust zonder problemen daar velgen bestellen maar stuur eerst een mailtje naar ze en vraag specifiek of alles klopt. En informeer goed.
 
Bovenaan