Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

knipperlichten in spiegelglas U.S.

R

Ralph

Gast
na een beetje rommelen op you-tube zag ik dat er bij diversen amerikanen knippers in het spiegelglas zaten.
ik vond dit wel wat hebben en ben maar eens na de operatie met wat hulp aan de gang gegaan om dit bij de omi voor elkaar te krijgen.

EVEN OP HET PLAATJE KLIKKEN VOOR HET FILMPJE!


de benodigdheden zijn:
2 led strips met kwaliteit leds dus de extreem felle. (<a class="postlink" href="http://www.k9beveiliging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">www.k9beveiliging.nl</a>)
seconden lijm.
kit.

dit zijn de led strips.
IMG-20111102-00018.jpg


als eerste bepaal je de onderliggende afstand tussen de leds en boor je deze in het plastick
IMG-20111102-00017.jpg


om door de chroomlaag heen te komen heb ik een kraspen gebruik voor metaal een de chroom laag weg gekrast
IMG-20111102-00016.jpg


de led strip zet je vast met een drupje seconden lijm en de printplaat dek je af met een laagje kit tegen vocht.
IMG-20111102-00019.jpg


de boel terug monteren en aansluiten op de zijknippers
IMG-20111102-00020.jpg


eindresultaat:
IMG-20111102-00022.jpg


negatieve - en positieve berichten hoor en lees ik graag.
dit vind ik de oplossing voor verkeer dat in de dodenhoek zit, op het filmpje is niet te zien hoe fel dit is maar kan je mededelen "extreem"
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Interessant idee!

Ik vraag me wel af of ik het zelf niet storend zou gaan vinden, steeds die bak ligt in het donker in m'n gezicht. Dit zou ik weleens in het echt willen zien. :)
 
interessant , alleen ...

*hoe houd t zich in vochtig weer?

zou dit mss ook in de spiegelkap kunnen ?. dan heb je minder geknipper in je gezicht s'avonds

verder is dit wel een mod om over na te denken .. _/-\o_
 
R

Ralph

Gast
roekenest zei:
interessant , alleen ...

*hoe houd t zich in vochtig weer?

zou dit mss ook in de spiegelkap kunnen ?. dan heb je minder geknipper in je gezicht s'avonds

verder is dit wel een mod om over na te denken .. _/-\o_

de strips zijn afgedekt met een dun laagje kit.
en van het licht heb je totaal geen last.
heden nog Vega gesproken en we zijn er mee bezig om dit netjes in de buitenkappen te krijgen, zodat dit er zeer goed gaat uitzien.
dus nog even geduld.
 
ik vind het gaaf maar net wat jacco zeg dat licht in je gezicht ,zou het niet beter zijn als je het aan de voorkant kan doen van je spiegel

gr barry
 

yoyo

The UK brothers
Ralph zei:
roekenest zei:
interessant , alleen ...

*hoe houd t zich in vochtig weer?

zou dit mss ook in de spiegelkap kunnen ?. dan heb je minder geknipper in je gezicht s'avonds :)(

verder is dit wel een mod om over na te denken .. _/-\o_

de strips zijn afgedekt met een dun laagje kit.
en van het licht heb je totaal geen last.
heden nog Vega gesproken en we zijn er mee bezig om dit netjes in de buitenkappen te krijgen, zodat dit er zeer goed gaat uitzien.
dus nog even geduld.

Ik had er al zo'n idee van dat Peter hierop zou reageren, hij was hier een hele tijd
geleden al mee bezig.
Dus ik wacht rustig af hoe deze knippers in de kappen zouden kunnen komen.

Trouwens een hele mooi mod, maar net wat Jacco zegt "moet het eerst met eigen ogen zien."
 
Ik loop al een tijdje met dit idee.Maar wil ze zelf eigenlijk in de kap monteren ik denk dat ze erg fel zijn in de spiegel.Die leds zijn erg fel heb ze zelf ook nog liggen,dus daarom zet ik ze liever in de kap.Nog eens een keer rustig bekijken hoe en waar ik ze moet zetten.Maar het is een mooie mod.
Gr Henk
 
R

Ralph

Gast
op een een of andere manier verdwijnen deze foto's.
maar heb er nog één van het eind resultaat.

DSCF2293.jpg
 
Bovenaan