Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

knopje aut bak

tonboy

Verbannen
111jou1.png
 
vandaag eea voltooid en ik hoor nu tot de club met een kleintje mijn arts zei dat ik me er niet voor hoef te schamen en eigenlijk vind ik het ook heel mooi staan zo n kleine dikke en het ziet er natuurlijk uit en ook mijn echtgenote vind het heel fijn zo n kleine dikke in de hand te hebben, nee nee mensen daar gaat het niet over het gaat over het verkleinen van de selectorhendel van de aut. het is een kwestie van durf en een beetje uitleg van ralph en lowflyer die de hendel heeft geleverd zodat ik die eerst kon klaarmaken en er geen hek van de dam was als het zou mislukken, er zijn wat dingen waar je goed op moet letten maar het is goed te doen en het fijne is je hoeft niet eens onder de auto om de hendel los te maken nadat de middentunnel is gedemonteerd en je de 5 popnagels hebt uitgeboord kun je zo de hendel en hendelplaat optillen en is er plaats genoeg om de hendel los te maken van de verbindingsstang die naar de bak gaat en kun je de andere er zo inzetten tevens heb ik het sport knopje vervangen want bij mij staat de S er nog op maar bij de andere niet kortom leuk klusje waar ik toch even tijd voor heb gemaakt
2lk8oko.jpg

2qk83lt.jpg

35j9kp4.jpg
 
had nog een afdekplaat liggen van de aut en ook ik erger me aan die zogenaamde beschermlaag die erover zit dus die reserve maar eens met tinner helemaal schoongemaakt en dan krijg je een glad geheel in zwart die niet meer plakt en mooi glad is, verder vanavond even een pakketje van 9 navi cd s mogen ontvangen gelijk geprobeerd en allen even in laten lezen werken allemaal perfect is de laatste versie 2011-2012, kan hij ons weer naar ons vakantieadres loodsen
 
Bovenaan