Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

koelvloeistof nivo sensor

Status
Niet open voor verdere reacties.
heren waar zit de koelvloeistof niveau sensor bij mij niveau is oke alleen hij geeft koelvloeistof bijvullen dus ik denk dat de sensor is overleden
 
oke dus heren heeft iemand nog zo een tankje liggen voor een 2.2 i en wil dit kwijt laat maar horen mvg frie
 
Ik durf het niet zeggen maar ik heb dit nog nooit moeten vervangen... Vanaf nu dus ergens binnen de week ofzo|:(
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Doorverbinden is een oplossing inderdaad, al zou ik me daar niet helemaal prettig bij voelen aangezien elke Omega er genoegen in schijnt te scheppen linksom of rechtsom KVS lekken te willen ontwikkelen. Is het niet een kachelkraan dan wel een radiateur(sensor), oliekoeler of slangenklem die door leeftijd minder goed begint te sluiten. Toch jammer als je dan 4 tientjes bespaard hebt op het nieuwe tankje (sensor) en stil komt te staan. Al dan niet met vervelende motorschade. :/
 
gaan ook niet zo vaak stuk toch? De originele heb ik vervangen bij 250k, omdat die lelijk werd. Deze zit er weer bijna 20k in.

geeft wel eens een melding, maar dat is terecht, want lekkage.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb een keer een nieuw tankje gehad waarbij de sensor het vrij snel begaf, kwam bij de VOD vandaan dus garantie. De vervanger houdt het alweer een hele tijd vol.

De sensor zelf is wel een bekend kwaaltje maar vaak omdat auto en tankje op leeftijd zijn, of er een keer olie in is gekomen. Dat was waarschijnlijk in mijn geval de oorzaak waardoor de originele ermee ophield. Volgens mij staan nieuwe er inderdaad niet echt om bekend snel weer stuk te gaan.
 
Doorverbinden is een oplossing inderdaad, al zou ik me daar niet helemaal prettig bij voelen aangezien elke Omega er genoegen in schijnt te scheppen linksom of rechtsom KVS lekken te willen ontwikkelen. Is het niet een kachelkraan dan wel een radiateur(sensor), oliekoeler of slangenklem die door leeftijd minder goed begint te sluiten. Toch jammer als je dan 4 tientjes bespaard hebt op het nieuwe tankje (sensor) en stil komt te staan. Al dan niet met vervelende motorschade. :/

Daar heb je idd gelijk in!;)
Als die van mij nu gaat lekken kan ik het niet zien aan de hand van de melding.

Bedoelde het meer van als je graag van die melding af wilt je hem kunt doorverbinden,
dat heb ik toen gedaan bij mijn 2.0 16v omdat ik gek werd van die melding.

Heb de stekker er niet afgeknipt, maar een stekker gekocht zoals de aansluiting op de sensor.
daar een draad in gedaan en op de stekker geklikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan