Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

koelvloeistof verlies

vandaag de eerste 50 km gereden met [geplakte] radiateur en tot nu toe geen druppel spul word ook keihard en is als een tweede huid over het scheurtje heen gedrapeerd en mooi glad gevloeid, was een druppel naar onderen gezakt en zo geprobeerd om eraf te halen maar no way zat knettervast op het kunststof geplakt [sorry Ton]
 
Dat is mooi Jacques! Hopen dat het dicht blijft.

Groot gelijk dat je het probeert.

Als het weer gaat lekken kan je altijd nog voor een nieuwe gaan!
 

yoyo

The UK brothers
Dat is weer netjes (foto?) opgelost en nog goedkoop ook.
Nu alleen hopen dat het blijft houden.
Prima gedaan Jacques. d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Interessant spul. Heeft het ook een naam? Als dat goed zijn werk blijft doen is daar ongetwijfeld meer interesse in.
 
hierbij als het goed gaat de foto s van de gerepareerde radiateur
21nodq0.jpg


16ibr61.jpg



nou eindelijk heb ik na jaren het geduld gevonden om te proberen wat foto s te uploaden het is gelukt of het helemaal goed is weet ik niet maar jullie kunnen zien hoe de radiateur [geplakt is] ondertussen al weer 200 km getuft en geen lekkage, weet niet hoe het komt dat de derde foto er niet direct op staat maar via een link zal wel iets fout hebben gedaan, hoe kan ik nou mijn foto veranderen die bij mijn gegevens staan

je ziet dat het materiaal helemaal is uitgevloeid en glad is en keihard het scheurtje zat bovenop
 

Joep

Verbannen
Goed werk, misschien een how-to plaatsen van hoe je het precies hebt gedaan? Je kunt hier veel mensen mee helpen, mij ook want ik heb m'n kapotte radiateur nog liggen en ik m'n huidige verdenk van verstopping. :)
 

renepaul

Donateur 2024
Precies de zelfde plek waar de mijne ook een scheurtje had.
Goed gedaan Jacques, scheelt in ieder geval een paar honderd euri's.
Ik hoop dat het houdt. d:)b
 
Bovenaan