Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kofferbak vergrendeling B2

HOLD YOUR HORSES !

Geen Tech2 noodzakelijk, ik heb deze mod gisteren, samen met Sjors natuurlijk, uitgevoerd (in plaats van naar Duitsland gaan... ander verhaal 8)7 )
We hebben alleen één draadje doorgeknipt... klaar d:)b

Sterker nog: we hebben er een 'How to...'-filmpje van gemaakt !!!
Ik moet nog even wat kuisen en obscene gebaren van Sjors eruit knippen, maar deze komt zo snel mogelijk online _O- *O*
 
Ok, ok... hierbij de ONgekuisde versie... sorry, Sjors... THEY made me do it O-)
PLEASE NOTE: STRONG LANGUAGE !
groftaalgebruik.jpg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z5Q0weBSoQA[/youtube]
(nieuwe versie, van een betere kwaliteit, wordt zsm geupload... dit valt een beetje tegen 7(8)7 )
 

yoyo

The UK brothers
Heel mooi natuurlijk maar..............er zit geen vertraging in!
Als je nu per ongeluk op de desbeffende knop druk gaat de klep direct open dus dat wordt uitkijken. :Y

Voor de rest wel een vooruitgang. d:)b

owjaaaa ik vergeet helemaal mijn complimenten te geven aan dit duo voor het duidelijke filmpje ....TOP! _/-\o_
 
Nog even ter aanvulling:
ik heb een Omega mét alarm.
Op de manual (in het begin in beeld) heb je twee modificaties: 1 voor Omega's met centrale deurvergrendeling en 1 voor Omega's met alarm.
Ik dacht dus de 2e te moeten gebruiken (met alarm) maar dat was dus niet zo... :?
Tevens wordt er in de 1e modificatie gesproken over het doorverbinden van de zwarte draad van de stekker, die bij mij op mijn dagrijlichtrelais zit, naar de rode draad op/aan de stekker W... dat hebben we dus niet gedaan, want het doorknippen van de rode draad doet al precies wat we willen...
Er zijn dus (nog) meer wegen die naar Rüsselsheim leiden _O-
 
Ja dat is zo. Maar dan wel met vertraging.

Zit die optie dan ook op een B2 station???? Zo ja dan gaan we eens flink denken en handelen.

Gr Jack
 

Vega

Medewerker
Administrator
jack-omegax3.0xe zei:
Ja dat is zo. Maar dan wel met vertraging.

Zit die optie dan ook op een B2 station???? Zo ja dan gaan we eens flink denken en handelen.

Gr Jack

Nee helaas alleen op de sedan uitvoeringen.
 
MetalRush zei:
Ok, ok... hierbij de ONgekuisde versie... sorry, Sjors... THEY made me do it O-)
PLEASE NOTE: STRONG LANGUAGE !
groftaalgebruik.jpg

[ytubehd]http://www.youtube.com/watch?v=z5Q0weBSoQA[/ytubehd]
(nieuwe versie, van een betere kwaliteit, wordt zsm geupload... dit valt een beetje tegen 7(8)7 )
oke dus toch makkelijk te doen. toppie, enne mooi filmpje

wim
 
@ Wim: ja, in mijn geval wel.
Zal mij niets verbazen dat het in andere gevallen het anders uitpakt... maar daarvoor heb ik ook in de 'How to...' de linkjes naar de documentatie gezet :Y


@ Sjors: ik vind het juist een leuk filmpje geworden... moeten we echt meer van gaan maken B)
En voor zover ik weet, werkt het nog steeds. Ben deze week echter weinig onderweg geweest (mijn rug ging maandag even in staking).
 
Bovenaan