Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Koplamp Beschermers

omegauser zei:
Ik kan mij vergissen maar volgens mij ben ik ze in het verleden op een duits forum ook wel eens tegengekomen maar toen waren ze niet transparant maar zwart (die zwarte zou je er dan 's avonds weer af moeten halen, wel een heel gedoe lijkt mij :N ). Heb net even gezocht maar kan het zo snel niet terugvinden.

Deze transparante hebben echter wel wat :Y .

Groet,

Walter
Ik wist dat ik zoiets ergens had gezien. Is het dit? (de clip wel even laten doorlopen en niet blijven hangen bij die juffrouw aan het begin :D ). Deze clip heb ik overigens hier gevonden. Is hier trouwens iemand welke die vent kan verstaan _O- .

Groet,

Walter
 
Zo heeeeeeeeeeeeeeeeeee *O*

Zal ik jullie eens knetterhard verrassen d:)b

Heb net een paar beschermers gescoord op Ebay _O- _O- _O-

Spiksplinternieuw d:)b Yeeeeeeeeaaaaahhhhhh _/-\o_

gr

Danny
 
Hier nog in de verpakking,binnenkort op de Omega gemonteerd:

2s5zg9k.jpg


gr

Danny
 
We moeten eerst nog zijn koplampen polijsten, (A)ar(d)(t) :D
Dus dat kan misschien nog wel even duren....
Ik heb namelijk geen idee hoe makkelijk, of moeilijk, die beschermkappen erop/eraf te halen zijn.
En voor het polijsten is het het makkelijkst dat er geen uitstekende voorwerpen in de buurt van de koplampen zitten (bvb de montage-beugeltjes).
Uiteraard laat ik het helemaal aan Danny over... zijn feesie, dus hij mag het zeggen :Y
 
Hoezo we?

Kom je helpen dan? _O-

Zonder gekheid effe,is een beetje koud buiten om dat te doen.
Moet het dan na m'n werk binnen doen,zal iig eens kijken of dat te doen is voordat Ruud op de koffie komt :Y

gr

Danny
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ruud, als je dat echt effectief met een DAP wilt aanpakken zou je eigenlijk een kleine backing plate met kleine pads moeten hebben. Heb het bij mij al eens geprobeerd met de 5.5" pads, die zijn eigenlijk wat te groot. Je kan daarmee niet lekker heen en weer bewegen over die lamp.
 
I knows... die moeten er ook nog komen ;)


Ik wil overigens een ieder even hierop wijzen: <a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=18&t=344" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=18&t=344</a>
 
Bovenaan