Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Koplampen polijsten

Afgelopen zondag even een poging gewaagd om mijn koplampen te polijsten.
Helaas was ik mijn fototoestel vergeten om foto's te maken van voor en na het polijsten.
Ik heb van Merguiars een setje gekocht met een polijst vachtje voor op de boormachine een flesje
Polijst middel en een microvezel doek.
Op mijn koplampen zat een gele aanslag en dit kon je ook voelen als je er met de hand over heen wreef.
Na ongeveer een half uur met 1 lamp bezig te zijn geweest vond ik het niet echt opschieten dus ben ik het iets
Anders gaan doen en heb poorboys world een wat grover polijst middel gepakt en ben met de hand gaan poetsen.
Dit vond ik beter gaan en de gele aanslag verdween hierna heb ik de andere lamp ook gedaan en tot slot allerijl nog
Na gepolijst met het setje van Merguiars en dit gaf een goed resultaat.
Nu zitten er weer heldere koplampen in m'n Omega d:)b

Gr. Willem
 
Ik heb m'n garage in Zuidland dat is vlak bij je in de buurt.
Als je het leuk vind kun je hem ook een keer live komen bekijken.

Gr. Willem
 

yoyo

The UK brothers
Misschien een beetje late reactie ,maar ik kom zeker een keer langs om te kijken of ze echt nog helder zijn :Y
 
A

Anonymous

Gast
hallo ik had een doffe en een groene aanslag op mijn koplamp is weer als nieuw een goede en goedkoope tip is quick polish van valma gele opdruk en een poetsmachine met een uitpoetsvacht in het midden polish aan brengen en met heen en weer bewegingen poleisten zo nodig herhalen tot de koplamp weer mooi glimt :f
 
Bovenaan