Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

koplampsproeier B2

Kan iemand mij vertellen hoe een koplampsproeier van een B2 model vastzit op de bumper.De mijne schijnt wat los te zitten en het kapje wat eromheen zit wil ik niet verliezen.
Alvast bedankt..

Greetz Erik.
 

yoyo

The UK brothers
De klemklip aan de onderzijde( binnenkant bumper) ietsje vebuigen om meer spanning te
verkrijgen waardoor het kapje wat strakker op de bumper komt te zitten.
 
Dan denk ik dat de clip verdwenen is want ik kan de sproeier zo een cm of 2 omhoog trekken.Ik zal morgen eens kijken of de clip er nog zit en mocht deze verdwenen zijn dan is de vraag of er nog aan te komen is.Bedankt voor de antwoorden. d:)b Dus mocht de dealer niks hebben liggen dan doe ik wel een oproep.

Greetz Erik.
 

yoyo

The UK brothers
2CM? :?

dan kan je er vanuit gaan dat je de klem kwijt ben, want die 2 cm in ongeveer de
afstand van de aansluiting van de sproeier naar de onderkant bumper.
succes.
 

Andrew

600.000
Pakweg 2 jaar geleden was dat nog gewoon te bestellen via de dealer, op voorraad zal het wel niet liggen. Ik heb ze toen besteld naar aanleiding van een belabberd uitgevoerde schadereparatie bij een schadebedrijf waarbij de voorbumper door een kleine onoplettendheid van mij 8)7 was gesneuveld.

Andrew
 
Ik heb er vandaag nog 2 weten te bemachtigen bij de dealert...vandeweek ff monteren en dan heb ik er nog eentje op "voorraad".

Greetz Erik.
 

Joep

Verbannen
ErikC5 zei:
Ik heb er vandaag nog 2 weten te bemachtigen bij de dealert...vandeweek ff monteren en dan heb ik er nog eentje op "voorraad".

Greetz Erik.
Wat was je kwijt voor die 2 sproeikoppen als ik vragen mag? Ik zoek er nog 2 voor mijn Omega.
 
Joep zei:
Wat was je kwijt voor die 2 sproeikoppen als ik vragen mag? Ik zoek er nog 2 voor mijn Omega.

zoiets Joep ???? en nog de goeie kleur ook _O-

sproeier.jpg


<a class="postlink" href="http://www.ebay.nl/itm/350527595493?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ebay.nl/itm/350527595493?ssP ... 1423.l2649</a>
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat is niet duur, daar krijg je er bij de vod nog niet eens één voor.
 

Joep

Verbannen
Vega zei:
Dat is niet duur, daar krijg je er bij de vod nog niet eens één voor.
Serieus? :/ Dat had ik niet verwacht... :P Toch maar eens op de sloop rondkijken... ;) Nog een bepaalde manier van erafhalen? Kwartslag draaien of iets dergelijks?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zit een klip aan de onderkant, die weghalen en kan je hem eruit halen.
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Mja als ik Joep hier rond zie lopen weet ik hoe laat het is.
Nou Jacco, waar woon je? Toevallig heb jij ook een zwarte B2 haha! :P Grapje hoor, mensen die stelen moeten ze de handjes van afhakken! :)
 
Bovenaan