Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

korting voor opel´s ouder dan 10 jaar

Andrew

600.000
Hoe zit het nou precies met die korting als een Opel ouder dan 10 jaar is?

Wat mij gisteren overkwam: Ik ontdekte een acuut probleempje, waarvoor ik per direct de Omega even niet meer wilde gebruiken, dus als een speer op zoek naar een onderdeel. De behulpzame magazijnmedewerker van Eef & Huub (zuid) had het niet op voorraad, maar hij gaf aan dat in de regio de VOD in Naaldwijk het wel had liggen. Ik kreeg netjes het onderdeelnummer erbij. Tot zover d:)b

Vervolgens eerst voor de zekerheid naar Naaldwijk gebeld en ja hoor, hij had het onderdeel binnen enkele seconden gevonden. Ik gaf aan dat ik in de loop van vrijdagmiddag het kwam ophalen. Kom ik daar om pakweg 16 uur, is de magazijnmedewerker al vertrokken maar hij had het onderdeel inclusief een uitgeprinte rekening al klaargelegd. En daarop stond 0% korting.

Ik wijs de persoon die mij hielp op het feit dat dit voor een Opel ouder dan 10 jaar was, dus 20% korting. "nee meneer, dat is alleen voor onderhoud". Waarop ik zei dat dit voor onderhoud en onderdelen geldt. "Oh ja, maar voor onderdelen alleen vanaf € 100,--"

Nou had ik noch de tijd, noch de zin in verdere discussie, waarbij ook zeker meespeelde dat ik het onderdeel echt acuut nodig had. Dus ik heb het maar zo gelaten, maar eigenlijk voel ik me een beetje 'pissed-off'. Het gaat dus over P.A. van der Kooij.

Andrew
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zoals ik het hier lees denk ik dat de man gelijk heeft.
Niet wat betreft onderdelen vanaf €100,00

De korting zoals ik het hier lees gels alleen als de Omega in onderhoud is bij de dealer.

Maar, er is altijd een maar. _O-
Aangezien Eef en Huub en van der Kooij samengevoegd zijn zou de OOP korting daar ook moeten gelden. Of dat werkelijk zo is zou je even bij Eef en Huub aan Erick moeten vragen.

20% korting op reparaties en onderhoud.

Wij besteden graag tijd en aandacht aan elke Opel. Dus ook als uw Opel ouder is dan 10 jaar. Daarom hebben wij voor uw Opel ouder dan 10 jaar een exclusieve aanbieding: u ontvangt nu 20% korting op originele Opel onderdelen en arbeidsloon wanneer u uw Opel bij uw Opel dealer laat repareren of onderhouden.

Meer informatie over uw Opel en meteen gebruik maken van het Opel 10+ Service aanbod bij uw dealer?
Registreer u dan hier en ontdek een scala aan nieuws.

1e0z29.jpg
 
Vega zei:
u ontvangt nu 20% korting op originele Opel onderdelen en arbeidsloon wanneer u uw Opel bij uw Opel dealer laat repareren of onderhouden.

Als ik het zo lees krijg je die korting dus alleen als je een reparatie of onderhoudt laat uitvoeren bij een opel dealer.
Of hoe zit het nu precies?!

Mvg William
 

Andrew

600.000
Oké, de reparatie moet je dus bij de VOD laten doen om die korting op onderdelen te krijgen. Dat had ik zo nooit begrepen, maar goed ik heb er ook nooit echt mee te maken gehad, ga anders altijd bij E&H.

Andrew
 

tonboy

Verbannen
In Tiel kreeg ik op een bestelling van onderdelen ( 10 liter koelvloeistof, wat clipjes, een vacuümslang, dashbordlampjes en nog wat andere zaken) met een totaalwaarde van € 105,00 een korting van 20%.

Overigens, bij http://www.fsrs-opelwebshop.nl/ koop je originele opel onderdelen (met gm sticker er nog op) soms met een fikse korting.
Zag op de website dat ze ook meer korting geven voor autobedrijven etc. Wellicht iets voor het OOP om daar een korting te bedingen voor de leden ?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jammer alleen dat de wiellagers die ze leveren troep is, en zeker niet origineel GM.
 
Miss handig: als je je Opel registreert, krijg je bij de eerstvolgende bezoek aan de VOD éénmalig 50 euro korting op de reparatie duurder dan 100 euro. Moet je even de voucher downloaden.
 
lol heb bij van des kooij laatst nog 75 procent gehad op een lijstje onderdelen dat was dooie stock naar voor 20 procent hang ik de telefoon weer op ...............................
 

tonboy

Verbannen
henri zei:
lol heb bij van des kooij laatst nog 75 procent gehad op een lijstje onderdelen dat was dooie stock naar voor 20 procent hang ik de telefoon weer op ...............................
Heeft dat soort kortingen ook niet te maken met het feit dat jij eerste monteur bent ?
Toen ik monteur was in Amsterdam bij VW kreeg ik bij Brezan ook tot 60% korting. Nu via OOP helaas maar tot 40%.
 
Bovenaan