Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

krasjes wegwerken

Hallo Allemaal,

Ik heb behoorlijk was kleine krasjes in de lak van mijn wagen (zoals je wel eens hebt na een bezoek aan de carwash, of nadat je de kartonnen doos met boodschappen op je kofferdeksel had gezet terwijl je naar je sleutels zocht). Aanvankelijk was het niet zo erg, maar ondertussen begint het me toch behoorlijk te storen. Tijd dus om de zaken eens grondig aan te pakken.

Ik lees her en der op het Internet dat Meguiar's ScratchX goede resultaten zou geven bij het wegwerken (of toch op z'n minst grondig verbergen) van lichte krassen.

Heeft er iemand ervaring met dit product? Zijn de resultaten goed? Hoe pak ik dat het best aan?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is een vrij beperkt en naar mijn idee matig product. Beter is het polijstmiddel van Monello, dat is erg effectief op de Omega lakken die ik er tot op heden mee heb geaaid.
 
Idd Jacco ! en de ScratchX die je nu koopt is de 2.0, die schijnt aldus CarClean een heel stuk minder te zijn als de oude (knijptube) ik zou idd voor Monello gaan, werkt heerlijk op de Opel lakken ;)




Dan krijg je resultaten zoals op mijn huidige en eerdere A Omega's *;





Vóór het Dappen:




IMG_3353modded.jpg


IMG_3376modded.jpg







Ná het Dappen:






IMG_3563modded.jpg


IMG_3554modded.jpg


IMG_1032.jpg




DSC_0539m.jpg


DSC_0770m.jpg
 
xalasys_luc zei:
Hallo Allemaal,

Ik heb behoorlijk was kleine krasjes in de lak van mijn wagen.....
(..... of nadat je de kartonnen doos met boodschappen op je kofferdeksel had gezet terwijl je naar je sleutels zocht).
Sorry!?!?!?!?! ;-)

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
xalasys_luc zei:
Hallo Allemaal,

Ik heb behoorlijk was kleine krasjes in de lak van mijn wagen.....
(..... of nadat je de kartonnen doos met boodschappen op je kofferdeksel had gezet terwijl je naar je sleutels zocht).
Sorry!?!?!?!?! ;-)

Gr. Paul

Hoezo ? Doe jij dat dan nooit ? _O- _O- _O-
 
P.H. zei:
IJsblok zei:
xalasys_luc zei:
Hallo Allemaal,

Ik heb behoorlijk was kleine krasjes in de lak van mijn wagen.....
(..... of nadat je de kartonnen doos met boodschappen op je kofferdeksel had gezet terwijl je naar je sleutels zocht).
Sorry!?!?!?!?! ;-)

Gr. Paul

Hoezo ? Doe jij dat dan nooit ? _O- _O- _O-
Nee, vind ik te hoog om te tillen :-D.
M'n vader heeft het 1 x gehad op z'n Vectra, nou die krassen krijg je er met een dap nog moeilijk uit denk ik.
 
B-Buster zei:
Is niet meer nodig :), vrijdag wordt hij ingeleverd op een Corsa 5d uit 2007 ( van de poetser van de VOD). Koppakking van de Vectra ('99) lag eruit en nog diverse andere dingen aan de hand. Ik probeer van het weekend even wat foto's te maken met de Omega samen.

Gr. Paul
 
Bovenaan