Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

kunststof spuiten

Hallo heeft er iemand ervaring met kunststof/plastic spuiten en wel met een chroomkleurspuitbus is het wat of is het niets.
 
Zou der zelf niet aan beginnen of je moet al zeer goed overweg kunnen met een spuitbus.
Als je het zelf wilt doen beginnen met kunstof primer na het juist behandelen van de ondergrond.

Gr jack
 
Dit is wel een hele specifieke vraag, Jacques.
Ik zou met een dergelijke vraag naar een (auto-)spuiter gaan.
Volgens mij hebben we hier geen spuiter in ons midden... niet dat ik weet tenminste (maar wordt graag in het ongelijk gesteld :9 ).

Wat wil je overigens gaan spuiten ?
Just out of curiosity :)
 

yoyo

The UK brothers
Jawel we hebben hier wel een autospuiter in de club kijk hier onder maar eens,
=========================================================================
door simon » 06 mei 2011 00:24

ha ben autospuiter en ken dat product sikkens heeft dat ontwikkeld is er al even hoor
=========================================================================
 
Ik spuit wel eens wat voor de hobby met spuitbussen. Een spuiter zal zeggen dat dat geen spuiten is ;)
En gelijk heeft hij. Het kan best netjes maar het kost je dan ook vaak veel tijd en redelijk wat geld.

Motip levert een chroomlak in spuitbus. Deze is enkel geschikt voor binnen. Deze kan niet tegen weersinvloeden. Het spuiten is niet veel lastiger als een andere hoogglans lak. Hoe mooi het blijft kan ik je helaas niet vertellen. Een spuitbusje kost rond de 13 a 15 euro. Probeer het eens. Een tip, spuit ergens binnen. Buiten heb je altijd wel wind die het resultaat zeker niet ten goede komt!

Ennuh... foto's als het klaar is :)
 
Wil je zeker weten dat je verf op kunststof blijft zitten, dan adviseer ik je een weekmaker. Bij mijn astra G heb ik ook diverse delen van kunststof laten spuiten indertijd, en omdat de spuiter de delen voorbewerkte met weekmaker werd het een geweldig resultaat.

Eric
 
Bovenaan