Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

lampje dakraam schakelaar

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb hem pas vervangen.

Die kun je zo bij de VOD bestellen, kost een paar euro.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik kreeg eerst te horen dat dat ding niet los te krijgen was, maar na het raadplegen van de EPC bleek dat toch wel het geval. Hij staat daarin keurig apart vermeld bij het schuifdak. Zou jou VOD dus ook moeten kunnen vinden.

Zal nog eens kijken of ik ergens de verpakking heb met het onderdeelnummer.
 

Joep

Verbannen
Ook deze is niet meer leverbaar bij de Opel. Ongelooflijk zeg!
Wie heeft dit lampje nog liggen of weet waar ik het nog kan krijgen?

Alvast bedankt.
 

Joep

Verbannen
zojuist via Paul nog te horen gekregen dat van Kwawegen ze nog heeft. Destijds heeft hij ze daar nog besteld en ze hebben er nog 9 op voorraad welke ik allemaal moest nemen.
35 euro totaal voor 9 lampjes. Maar nog wel de enige in NL... :P

Wie er 1 nodig heeft mag zich melden, heb er straks nog 6 op voorraad. (2 houd ik zelf achter de hand)

Paul bedankt voor de tip. ;)
 
GEWOON BIJ DE AUTOMATERIALEN ZAAK IS EEN GEWOON LAMPJE . EUROTJE STUK
SLECHTE SERVICE ZEG BIJ OPEL KWAWEGEN KWALIJKE ZAAK !!!!!!!!!!!!!!!! OM DE MENSEN ZO TE BEHANDELEN
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Ik had het zelfde met een draagarmbout

VOD zei

Ik kan ze wel bestellen maar dan wel per 3

Ik had er maar 1 nodig, maar was ook verplicht er 3 af te nemen sowieso een oneven aantal hoe verzin je het

Dure bout, moest €12,45 excl btw betalen

Gelukkig kreeg ik wel korting van 20% |:(

Grt. Hans
 

Joep

Verbannen
Ja precies als het nou per 4 was dan kon je de andere set doorverkopen...

Tja, automaterialenzaak had ik ook kunnen doen achteraf maar tegenwoordig is alles LED en dat wou ik zoiezo niet. ;)

Van Kwawegen heeft me goed en netjes geholpen en uiteindelijk kies ik zelf voor die prijs te betalen. :P
Wel ben ik vergeten om korting te vragen...
 
Bovenaan