Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Lampje gaat spontaan branden ander lampje uit

Sinds een paar dagen valt het mij op dat, op het moment dat ik de automaat in zijn achteruit zet, het waarschuwingslampje op het dashboard van mijn mistachterlicht gaat branden. Het linker achteruitrijlicht gaat niet aan het mistachterlicht ook niet. Als ik dan even mijn deur open en dicht doe gaat het lampje op het dashboard uit en gaat het linker achteruitrijlicht alsnog branden. Het mistachterlicht gaat wel gewoon branden als ik de schakelaar indruk. OOK het waarschuwingslampje doet het dan gewoon.
IK het de unit in de achterklep al bekeken maar kan daar geen corosie of zo vinden. Alles is ook droog. De lampjes zien er ook normaal uit.
wie weet waar ik moet zoeken of (her)kent deze storing?
O ja het gebeurd niet iedere keer dus geen permanente storing.
 
Het lijkt mij een massa probleempje. Zal ergens in de bedrading naar/vanaf de achteruitrijlichten zitten.

Gr. Paul
 

yoyo

The UK brothers
Misschien wel wat corrosie/slecht contact bij de deurschakelaar of de deurschakelaar zelf die gaar is.
Kijk ook eens of een tijdelijke massa verbinding van je achterlichtunit naar de carrosserie
van je Omega een oplossing kan bieden.
 
Bovenaan