De radiateur lekt. Bovenop aan bestuurderskant, waar de dikke leiding van de motor aansluit op kunststof zijkant van de radiateur. Is een bekende plek, heb ik elders vernomen op het forum. De slang is nog soepel, de Y-vormige haarscheur van 1,5-2 cm ga ik te lijf met 2-componenten plastic lijm van Bison. In combinatie met hardstalen spijkertjes dwars op de scheuren, die als balkjes stevigheid moeten geven. Als ik druk, zie ik de scheurtjes iets veranderen dus enige versteviging kan de kunststof wel gebruiken. Het spuit er niet uit, maar haarscheurtjes hebben de neiging om te groeien.
Op een ander forum (Saab, dacht ik) lees ik dat iemand succesvol zijn afgebroken overdrukpijpje van kunststof heeft gerepareerd met dit spul. Maar hopen dat ook ik succes heb.
Vega heeft de radiateur van zijn geplette Omega nog liggen, maar reageert niet meer op onze Conversatie hierover. Ik wil die radiateur wel overnemen, dus als iemand hem nog ziet/spreekt (telefonisch), vraag dan of hij reageert op mijn melding dat ik belangstelling heb voor zijn radiateur. Ook als ik (een tijdje) succes heb met de lijmklodder. Berry heeft niks liggen.
Nico
Op een ander forum (Saab, dacht ik) lees ik dat iemand succesvol zijn afgebroken overdrukpijpje van kunststof heeft gerepareerd met dit spul. Maar hopen dat ook ik succes heb.
Vega heeft de radiateur van zijn geplette Omega nog liggen, maar reageert niet meer op onze Conversatie hierover. Ik wil die radiateur wel overnemen, dus als iemand hem nog ziet/spreekt (telefonisch), vraag dan of hij reageert op mijn melding dat ik belangstelling heb voor zijn radiateur. Ook als ik (een tijdje) succes heb met de lijmklodder. Berry heeft niks liggen.
Nico